16. Anlattığı şeylerden sıkıldığınızı söylerken kibarca uyarın.

“Üüüüffffff! Yeter artık Şaziye! Sus canım artık! Banane komşularla konuştuklarınızdan!”

17.Eşinize, eşinizin ailesine, geçmişine, geleceğine küfür etmeyin.

“Senin anana da! Babana da!”
“Eeeee…”
“Şey canım… Birer hediye alalım diyecektim.”

18.Tembihlediği şeyi unuttuğunu söylemeniz, onun sözlerine kulak asmadığınızı gösterir.

“Tamam hayatım! Affet! Uzatma artık! Seni terminalden akşam alacağımı sabah hatırladım. Büyütme bu kadar!”

19.Birbirinizle ilgilenmeyi ihmal etmeyin!

“Başın ağrıyorsa ne yapayım, git bir hap iç!”

20. Bildiği şeyi ondan saklamanız eşinizin size olan güvenini sarsabilir.

“Sana kız oğlan kız geldim biliyorsun!”
“?”

21.Eşinizin sorunlarına mantıklı çözümler getirmeye çalışın.

“Yerinde olsam intihar ederdim!”

22.Unutmayın cinsel hayat evliliğin temelidir, bütünü değildir.

“Ben sadece yatak odasını düşünseydim evlenmezdim Nalan!”

23. Her söylediğini yapıp da onu şımartmayın.

“Tamam, Ayşe’nin kürküyle aynı diyorsan değiştiririz hayatım!”

24.Ufak hatalarını görmezlikten gelin, anlayışla karşılayın.

“Affetmek mi? Annemi evden kovduğun yetmiyor gibi aradığında da ‘Burası Market Osman’ın yeri,’ demiyor musun, senden nefret ediyorum.”



( Evlilik Esprileri (4) başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 27.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu