Üzgünüm sadece, arayamadığım için.

Sebebi sen değilsin benimle ilgili bir durum bu.

Sen her zaman en müstesna yerindesin kalbimin, senden ötesi yok.

Senli günleri hatırlıyorum da soluklanıyorum.

Sana odaklanıyorum yine!

Üzülmeni istemiyorum, ağlamanı…

Cennet cennet dedikleri sensin bana!

Gerisi teferruat!
 

Gözlerin cennete açılan bir kapı ve o kapıdan içeri girmeye çalışıyorum.

Aklın cennet gülü, saçın Tuba ağacı, gözyaşların Kevser suyu.

Aşkın cennetten bir parça, sana bakınca ölmek istiyorum bir an önce.

Kavuşmak için, ulaşmak için, yok olmak için sadece!
 

Senden gelir cennet kokusu…

Senden tüter özlemin en buğulusu…

Senin olduğun her yer bu dünyada cennet bağıdır bana!
Olmadığın yer cehennemin en dibidir.
 

Tasvire meylim yok, yeni bir cennet oluşturmuyorum, sana bakmak kâfidir cenneti görmek için!

Teşbihe lüzum yok sana bakmak cennete bakmaktır.
İzaha lüzum yok yeni bir cehennem de inşa etmiyoruz. Yokluğun cehennemdir.
 

Sanat yapmaya gerek var mı? En güzel sanat eseri sensin bu dünyada. Dünyanın tek harikasısın, tek güzeli… En güzeli… Seni yaratana şükrediyorum, o ezeli ve ebedi Usta’ya…

Huzur bulmak için sesini duymak, dalmak için gözlerine bakmak, uyumak için kollarını hayal etmek, yeterlidir.
 

Üzgünüm sadece arayamadığım için!

Belki korkusudur seni kaybetmenin içimde sonsuz hissettiğim.

Eridiğim tane tane, ismini duyunca dizlerimin bağının çözüldüğü, özlemin tavan yaptığı yüreğimde, gözlerini düşünmek bile istemiyorum ki ömrümü alt üst ettiği, saçlarının dolandığı ömrüme, sesinin fethettiği içimi… Bilmeni istiyorum her şeyimi, seni…

Cennet varlığınsa yokluğun nedir düşünmek bile istemiyorum.

Yanıyorum bile isteye işte!

Kanıyorum damarlarımı isteye kese!

Cehennem yokluğunun adıdır biliyorum yok olmak istiyorum işte!

 

Üzgünüm sadece arayamadığım için!

Gözlerim hep kapıda, her kişide…

Seni bekliyorum ve arıyorum işte! Varlığını düşünmek bile içimde bahar filizlerine sebep olurken yokluğun nasıl bir talana yol açar tahayyül bile edemezsin.

Kaç kez kapında döndüm?

Kaç kez ömründen çıktım?

Gözyaşı olup akmak isterdim yanaklarına, dudaklarına. Ve orada kalmak isterdim ömrümün ahirine değin!

Kan olup içten içe gezmek isterdim seni, şah damarında durmak isterdim. Seni bana veren rabbime şükretmek için!

 

Üzgünüm sadece arayamadığım için!

Kapındayım bil, içeri al beni. Çalacak denli güçlü değilim zilini.

Farkındayım aşkının, sahip çık bana! Kolum kanadım kırılmış bir kuş yavrusuyum şimdi!

Senden ötesi yok bu saatten sonra!

Senden sonrası kızılca kıyamet olsun.

Sana gelmişim bütün halimle, olağandan daha karalığımla, omzuma değmişinliğinle, sesimi duymuşunluğunla!

Kutsal olan bir yer varsa bu dünyada aşk adına, dokunduğun yerdir bence!

Üzgünüm sadece arayamadığım için.

 

 

( Üzgünüm başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 11.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.