Malumunuz 1989’da Beyoğlu Belediye Başkanlığı’nı kaybetmesi acısını,benim hayalimdi oraya Topçu Kışlası yapmak diyerek bu işin ilk adımını Halk’a sormadan attı ve sonuçlarına katlanmamak için Halk’ın üzerine gaz bombası ve diğer şiddet unsurlarıyla gitti.Gelelim Gezi Parkı’na; Bu yabancı mihrakların oyunuydu ve biz bunun istihbaratını aylar önceden aldık diyor.Şimdi sormak lazım;dış mihrakların amacı ülkede kaos yaratarak ekonomisini zayıflatarak kendi menfaatleri doğrultusunda kazanımlar elde ederek ülkeyi ortadoğu’da yanlızlaştırmak.Malumunuz Rusya,Arabistan,ABD gibi ülkeler aynı çizgide hareket ederek Türkiye’nin altındaki Halı’yı çekmek ve yanlızlaştırmak çabaları belirginliğini Türkiye’de hisettirdi.Başbakan’a şunu sormak lazım;madem Gezi Parkı dış mihrakların oyunuydu ve siz istihbaratını aylar önce aldınız,neden ilk gün Halk’a buyrun gelin konuşalım bakın bunlar dış ülkelerin oyunudur biz bir Millet’iz onlara prim vermeyelim demedi de,Halk’ın üzerine şiddetle giderek bahse konu olan mihrakların ekmeğine yağ sürerek dış mihrakların yaratmak istediği kaos’u kendisi yarattı? Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK döneminde Fransız ve İngiliz’lerin oyununa gelmeyen Kürt Halk’ı Gezi Parkı eylemlerinde de, dışarda kalarak ülkenin huzurunu tesis edecek,kan ve göz yaşını dindirecek barış sürecine sadık kaldığını gösterdi.Başbakan yılların tecrübeli siyaset adamı olarak böyle bir hataya nasıl düştü? Peki Sayın Bülent ARINÇ ilk müdahale için özür dilerken Başbakan neden üst üste diğer müdahaleleri başlatarak Sayın Bülent ARINÇ’ın dolayısıyla AK PARTİ adına yapılan özrü anlamsız kıldı? Unutmayalım ki,Gezi PARKI eylemleri hepimiz açısından ders çıkartılması gereken bir husus.Bu ülke’de kan ve göz yaşını dindirmeye aşina olduğumuz bu günlerde insanları ötekileştirmek onlar içinde sizin ötekileştiğinizi göstermez mi? Bu da kan ve göz yaşına sebep olmaz mı? Unutmamalıyız ki; Devlet olmadan Millet olmaz sa,Millet olmadan Devlet asla olmaz.Ya beraber bu ülkeyi geliştirmek için çaba sarf ederiz,yada hep birlikte yok olacağız.

Mehmet Ali AKBAŞ (Mecburi)
( Başbakan Dış Mihrakların Ekmeğine Yağ Mı Sürüyor? başlıklı yazı M.Ali.AKBAŞ tarafından 22.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.