hınca hınç adam 
salonları doldurduk 
bir avuç kelam 
... 
fikirde birlik 
sağduyu platformu 
davamız yetim 
... 
başımız önde 
şehitleri anarken 
onlar gökteydi 
... 
emir verilmiş 
karınca ordusuna 
uygun adım marş 
... 
çözmek isterken 
memleket düğümünü 
kapandı kapı
 
Arap Kurt
( Haiku...siyaset başlıklı yazı Arap Kurt tarafından 11.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.