KÖTÜLERİN ÖZELLİKLERİ

 

Herkes sözümü dinlesin derler de; kimselerin dinlemezler sözünü.

 

Kendilerine yontarlar her bir güzelliği; fakat kimselere doğru yontmazlar asla.

 

Anlatırlar da anlatırlar, ne gönül bırakırlar ne hatır.

 

Öyle satırlar karalarlar ki, temizleyemez onları hiçbir satır.

 

Düşünür de düşünürler; fakat düşüncelerinin sonunda düşündüremezler bir tek kişiyi.

 

Ne erkeği tanırlar, ne dişiyi.

 

Yalana karşıdırlar fakat yalan söylerler sayısız.

 

Çiçekleneni severim derler de yolarlar gördükleri her çiçeği.

 

Görseler de izlemezler gönül ehlini.

 

Doğru değerlendirmezler dillerini.

 

Kavgayı bilirler de barışı bilmezler.

 

Emeği, erdemi tanımazlar.

 

Takıştırırlar fakat barıştırmazlar.

 

Her çorbaya limon, her salataya maydanozdurlar.

 

Yozdan daha yozdurlar.

 

Kısacası kötü adamların özellikleri de kötüdür.

 

Bütün kötülerden Allah hepimizi korusun.

 

 

 

Fikri HAKLI

( Kötülerin Özellikleri başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 17.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.