Bazen bir annenin bir babanın yerini arkadaş alır.Öyle bir dostun olur ki sadece iyi gününde değil kötü günündede yanında olur. Dost kavramı öyle kolay bir kavram değildir yani şu çok önemlidir ki Kardeslerin varsa sırtın yere gelmez. Bir gün benide dostlarım kardeslerim kötü günümde çok mutlu etti. Fanatik Galatasaraylıyım ve basketbolu çok seviyorum Galatasaray-Fenerbahçe maçına bilet kalmamış abdi ipekçide maç stadın önüne gittim ki benim çook uzun seneler önceki dostum fırat ordaydı zamanında bende ona benzer yardımı yapmıştım hemen ultraslandan bir adamdan bilet aldı ve bana verdi . sadece dostluk bu değil aslında ağladığın zamanlardada yanında olacak ki omzunda ağlayasın.
( Kardeşlerimle Bir Gün Değil Her Gün. başlıklı yazı Cmlbzgs1905 tarafından 22.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu