Ne gariptir şu gözyaşı...Ne karmaşık bir şeydir ne anlaşılmaz bir şey...Bazen bir ölümün ardından gelir, bazen ise bir doğumun...Bazen istemeden akar,sel gibi...Bazen ise ne kadar istesen de akıtamazsın katresini...Oysa ne kadar rahatlarız onunla bazen,hafifleriz...Bazen ise her damlası bir ölüm kadar ağır gelir,sarsılırız...Gözyaşı...Altı üstü bir su damlası....Neler de yaşatıyor insana...Nasıl da söyletiyor bizi...Kimi zaman hüznümüzün, kimi zaman sevincimizin meyvesi...Gözyaşı...Gözyaşı pâresi...Senin ardın sıra gelen bir hıçkırık bozar sessizliği...Bir hıçkırık körükler derdimi,kederimi...Ama yeter gözyaşı...Bozdurma bana sükunetimi...Nasıl olsa yalnızız ikimiz de...Bırak yalnızlığımla başbaşa beni...Gözyaşı...Ey gözyaşı tanesi! Sen cümle hissiyatımın yegane neticesi...Söz nihayet buldu artık...Ayrılık vaktimiz geldi..
( Gözyaşı başlıklı yazı Vehimi tarafından 17.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.