Sensiz kutlanıyor doğum günlerin. Hediyelerimiz sana ulaşıyor biliyoruz. Fakat hep aynı buruklukla bir kere daha yalvarıyoruz.GEL!!! N'olur göz pınarlarımız kurumadan, gönül selinde boğulmadan GEL! Sana çok muhtacız GEL! Nicedir güzel bir koku duymadı zerrelerimiz.Misk-ü Amber'inden kokularla gel. Gel ve hiç gitme. Ben küçük bir çocuk olayım dizlerinde, sen de saçlarımı okşa o pamuk ellerinle.


Gel  n'olur! Doğum günlerin ızdırabım oluyor. Bu ne kadar hasret! Gel hasretliğim. Gel ki kuş misali ürkek kalbimi kıramasın kimseler. Gel ki dinsin işkencemiz.


'Hoşgeldin' sözü dilimizde, gülümsememiz dudak kıvrımlarımızda bekliyoruz senelerdir. Senin için dikilen güller vuslatı beklemekte tomurcukları parçalamak için.


Ne geleceğine dair fermanımız ne de beklemeye dermanımız yok bizim. Biz görmeden aşkı tattık senle.En güzelini, en benzersizini.Yaradan sana HABİBİM dedikçe gıpta ettik. Paylaşamadık seni kimselerle. Bak hala ellerimiz açık, hala boynumuz bükük. Belki el uzatır silersin diye gözyaşlarımız hala yanaklarımızda. Bir gün gelir duyarsın diye sözlerimiz dudaklarımızda. Hüzünlü bir sürgünün gurbetinde, ziyaretini bekliyoruz.. Seni bekliyoruz, kimseye itimad etmeden.Tüm sözler kulak ardı... Kulaklarımız senin nidanı beklemekte.


Hadi güneşten önce çık gel! 'BEN GELDİM!' de sevgili, 'BEN GELDİM!'. Titreyen gönüller kadar selam getirdim de size göklerden.


Yanlış anlama beni ne olur. Yakarışlarım gücüne gitmesin. Ben hiç ister miyim kalbin incinsin?


Ne olur SEVGİLİ yeni yaşında ziyarete gel. Bak biz gelemiyoruz. İzin yok bize bu dünya hapsinden. Ama cezamız müebbet değil. Kurtuluşumuz, vuslatımız olacak.


EY SEVGİLİ! İYİ Kİ DOĞDUN!


SENİ ÇOK ÖZLEDİK!!!



( İyi Ki Doğdun başlıklı yazı esra çiğer tarafından 24.01.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.