Bugün ahiret için ne yaptın?
Bugün Allah (c.c)için ne yaptın?
Bugün kendin için ne yaptın?

Tövbe ettin mi?İbadette bulundun mu?Hayır işledin mi?
Hep kendini düşündün değil mi?Kalkıp 2 rekat bile namaz kılmadın,hiç bir hayır işlemedin değil mi?
Kötüye koşmaca giderken Allah(c.c)'ın adı her 5 vakitte yankılandığında hep ''uf,puf ''ettin,hiç namaza gitmedin değil mi?İbadetini yapıp nefsini terbiye etmek dururken,sen hep nefsine hep şeytana uydun değil mi?Hep dedikodu ettin,gıybet işledin,zina ettin ve alkol içtin değil mi?Sürekli insan kalbi kırıp,haklarına girdin değil mi?Azıcık bir yerin acısa,ayağın çukura girse hep isyan ettin değil mi?
Peki şimdi ne oldu?Azrail (a.s.v)'ı görünce tövbe işliyor mu?Azrail (a.s.v) ayrıcalık tanıyor mu?Mezara girdiğin zaman,o gözlerin akacağı,irin ve kanların patlayacağı yere girdiğin zaman kurtulabilecek misin?Dünyalık defter kapatılıp Ahiret defteri açıldığı zaman Allah(c.c)'a ne cevap vereceksin?Cevap veremeyince acı çekmeye katlanabilecek misin?O bedenin o organların konuşmaya başlayınca susturabilecek misin?Peki o gözlerin demez mi benimle kötüye baktı,kulakların benimle kötüyü duydu,ellerin ve ayakların benimle kötüye gitti,kötü şeyler yaptı,dilin demez mi benimle kötü söyledi kalp kırdı,haya yerlerin demez mi benimle zina işledi,kalbin demez mi;' hep nefsine uydu,beni hiç nurlandırmadı?'
Bunlara cevap veremeyince ne yapacaksın?Sırat Köprüsü'ne gelince keşke yapmasaydım demeyecek misin?Peki faydası olacak mı?Geri dönebilecek misin?Tabii ki hayır.İşte bu yüzden Azrail (a.s.v)ı görmeden,Ahirete gitmeden insan kendini düzene sokmalı,ilk olarak kendisini eleştirmeden kimseyi eleştirmemeli. İslamın şartlarını uygulayıp Allah (c.c)a iyi bir kul olmaya çalışmalıdır.Çünkü tek yol Allah (c.c)adır. Çünkü bu dönülmez bir yoldur.

BeniTan
( Ahirette İnsan başlıklı yazı BeniTan tarafından 12/30/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.