Necmiye Öğretmen en özelidir

Hayatım boyunca hiç ayrılmadım

Tüm anılarımın en güzelidir

Özünden sözünden hiç ayrılmadım

 

İlk gün çok ağladım, bilmem ki niçin

O tuttu elimi yaş için için

Sanki bir melekti, hisseden biçin

Kalakaldım öyle hiç ayrılmadım

 

Ağızda yumurta son yarışmamdı

Belki de kendimle has barışmamdı

Rakibe saygılı ben sarışmamdı

Adil rekabetten hiç ayrılmadım

 

Hece fişlerimiz vardı rengarenk

Kâh iki kâh üç dört kelimeye denk

Kes kes oku haydi makaslarla cenk

Metodolojiden hiç ayrılmadım

 

Türkün malı yerli malı haftası

Kullan çayna kalem kopya yaftası

Anorak yu es’ten gocuk taftası

Ben bu safsatadan hiç ayrılmadım

 

A benim can hocam rehberim hocam

A benim Ran hocam önderim hocam

Sen sürgün ben sürgün Necmiye hocam

Senin nur yolundan hiç ayrılmadım

 

Günün kutlu olsun Sabiha hocam

Ruhun özgür olsun Zübeyde hocam

 

MCU



 

 

NOT

 

İşbu seri bitti bendeniz gider

Lüzumu halinde kelamını eder

Yuvamdan nesirler bana el eder

Dost bildiklerimden hiç ayrılmadım




 

Seriye ilgi gösterip ziyaret, tebrik ve yorumlamalarını esirgemeyen, bu vesileyle bizlerle onlarca okul anısını, öğretmenleriyle yaşadıklarını paylaşan - aradaki bir haftalık kesintiye rağmen -  yaklaşık iki yüz civarında yoruma, iki bin hite ( sanırım bin küsür okuma )  - muhtemelen bu şiirim ile birlikte beş on eksik fazla ulaşılacaktır – en kalbi hislerimle minnettarlığımı sunmak isterim. Budur işte sosyal paylaşımın güzelliği, dostluk, arkadaşlık, vefa. Hepinize çok ama çok teşekkür ederim. Sizler  olmasanız ben kendi kendime yazar kendi kendime okurdum ve bazı hocalarımı da okumaları için haberdar edemezdim. Site kurucularına da teşekkürü borç bilirim elbet. Her kelime paylaşıldıkça anlamlı, her duygu paylaşıldıkça sıcacık, geri bildirimler muhteşem.

 

İçimdeki ukte bir nebze azalmıştır öğretmenlerime yönelik olarak, huzuru buldum kısmen ve sizlerin sayesinde ziyadesiyle konforlu yaşadım bu saadeti. Rabbim hepinizden razı olsun, dua eden, amin diyen, rahmet dileyen yorumlarınızdan razı olsun.

 

Saygılarımla,

 

Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Şükrümün İlk Sıralarında Öğretmenim Var / İlkokul Öğretmenim başlıklı yazı MCU :) tarafından 2.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.