Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 11/5/2012
Okunma Sayısı : 1300
Yorum Sayısı : 1

31.ULUSLARARASI İSTANBUL KİTAP FUARI 17-25 KASIM TARİHLERİ ARASINDA AÇIK OLACAK...

KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR

TÜM FUARCILIK YAPIM A.Ş. (TÜYAP) VE TÜRKİYE YAYINCILAR BİRLİĞİ'NİN İŞ BİRLİĞİ İLE ORGANİZE EDİLEN 31.ULUSLARARASI İSTANBUL KİTAP FUARI 17-25 KASIM 2012 TARİHLERİ ARASINDA TÜYAP FUAR VE KONGRE MERKEZİ BÜYÜKÇEKMECE-İSTANBUL ADRESİNDE GERÇEKLEŞTİRİLECEK.

BU YIL FUARA 600 YAYIN EVİ-SİVİL TOPLUM KURULUŞU KATILACAK, 200 ETKİNLİK YAPILACAK. BİR ÇOK GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR KİTAPLARINI İMZALAYACAK, 40 AYRI ÜLKEDEN YAYIN EVİ FUAR'DA YER ALACAK. KONUK YAZARLARI OLACAK. ONUR KONUĞU GÜLTEN DAYIOĞLU, KONUK ÜLKE İSE HOLLANDA. 10 NOLU SALON'DA İLK 4 GÜN ALMANYA-AZERBAYCAN-HOLLANDA-HİNDİSTAN-İNGİLTERE-İRAN-İTALYA-İSPANYA-ROMANYA-RUSYA-SUUDİ ARABİSTAN-MACARİSTAN'DAN YAYIN EVLERİ YER ALACAK, BAĞIMSIZ EDEBİYAT TOPLULUĞU LİTERATURE ACROSS FRONTİERS (LAF) BÜNYESİNDE İSE 24 BAĞIMSIZ YAYINCI-EDEBİYAT TOPLULUĞU-KÜLTÜR MERKEZİ YER ALACAK. TELİF AJANSLARI ÖZEL BÖLÜMÜNDE ABD-HOLLANDA-İNGİLTERE-İRAN-İRLANDA-İSPANYA-İTALYA-YUNANİSTAN-İSRAİL-LÜBNAN'IN ÖNDE GELEN TELİF AJANSLARI YER ALACAK. 22.ULUSLARARASI İSTANBUL SANAT FUARI DA KİTAP FUARI İLE EŞ ZAMANLI OLARAK GERÇEKLEŞTİRİLECEK, FUARA GİRİŞ ÜCRETİ 5 TL. ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN-EMEKLİLERDEN GİRİŞ ÜCRETİ ALINMAYACAK.

FUAR İLE İLGİLİ DAHA DETAYLI BİLGİLERİ (GÜNCEL HABERLERİ-KATILIMCI YAYIN EVLERİNİ-KONUK YAZARLARI-İMZA GÜNLERİNİ-AYRINTILI ETKİNLİK PROĞRAMLARINI);www.facebook.com/istanbulkitapfuari ve www.twitter.com/kitapfuari İSİMLİ WEB SİTELERİNDEN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ, YURT İÇİNDE VE YURT DIŞINDA BU KONULARDA ATAK YAPMAK İSTİYORSANIZ 1.000 ADET KARTVİZİT BASTIRARAK VE ÇALIŞMALARINIZI FUAR SÜRESİNCE ÖNEMLİ GÖRDÜĞÜNÜZ KİŞİLERE AKTARMAK İÇİN ŞİMDİDEN PLAN YAPMANIZDA FAYDA VAR, KARTVİZİTİNİZİ DAĞITACAĞINIZ GİBİ ÖNEMLİ KİŞİLERİN KARTVİZİTİNİ ALIP ÇANTANIZA KOYMAYI DA UNUTMAYINIZ. ÖZELLİKLE TAŞRALI GAZETECİ-YAZAR-ŞAİRLER-KİTABEVİ SAHİPLERİ 81 VİLAYETTEN İSTANBUL KİTAP FUARI'NI ZİYARET EDEREK BURADAN KAZANÇLI ÇIKMANIN HESAPLARINI YAPMALIDIRLAR, ÇÜNKÜ BU FUARDA GÖREBİLECEĞİNİZ KİŞİLERİ DİĞER FUARLARDA GÖREMİYECEĞİNİZİ BİLMENİZDE FAYDA VAR.

 

( 31.istanbul Kitap Fuarı 17-25 Kasım 2012 Tarihleri Arasında Açık Olacak... başlıklı yazı K.Özbekler tarafından 11/5/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.