Yabancı ellerdeyim.Bir an geleceğimi düşündüm.Düşündüm ve çok korktum.Ya sen olmazsan!Ben ne hallere düşerim.Dikensiz gül gibi,yapraksız ağaç gibi olurum...


Hava kapalı ,yağmuru bekliyorum.Yağacak ve bana hiç unutamadığım seni bir daha hatırlatacak.Yağacak bedenimi ve en önemlisi kalbimi bu ateşten kurtaracak.Aslında bulutlar da bizim bu halimize ağlamıyorlar mı hep?Nasıl ki toprak canlanmak için yağmuru bekliyorsa,onun sayesinde yeşerip çiçeklenmeyi bekliyorsa,ben de seni öyle bekliyorum.


Yabancı ellerde olsak da,bilinmedik yerlerde olsak da biz ayrılamayız.Kalplerimiz ve ruhlarımız hala birlikte.Hala birbirimiz için çarpıyor kalbimiz.Ben seni ayrı olsak da unutmam,unutamam.Çünkü sen benim yağmur getiren ve yüreğimi ferahlatan bulutumsun.Çünkü sen benim geleceğimsin...


BeniTan
( Ayrılık Olsa Da Unutmak Kolay Mı başlıklı yazı BeniTan tarafından 5.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.