MİLLİ Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, Türkiye’nin terörle mücadelede zerre kadar taviz vermeyeceğini söyleyerek, "Hem hükümetimiz, hem Silahlı Kuvvetlerimiz, hem de emniyet güçlerimiz tarihinde olmadığı kadar güçbirliği ve diyalog içinde. Bu güçbirliği ve diyalogla terör örgütlerinin ifadesiyle 30 yıldır vermediği kayıpları vermiştir. Mücadele çok iyi gidiyor" dedi.

Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, Zonguldak’ın Ereğli İlçesi’nde şehit askerin cenazesine katıldıktan sonra Ankara’ya giderken Düzce’ye gelerek Vali Vasip Şahin’i makamında ziyaret etti. İsmet Yılmaz, Düzce Valiliği’nden ayrılırken gazetecilerin sorularını cevaplandırdı. Terörle mücadelenin çok iyi gittiğini ifade eden İsmet Yılmaz, "Hem hükümetimiz, hem silahlı kuvvetlerimiz, hem de emniyet güçlerimiz tarihinde olmadığı kadar güçbirliği ve diyalog içinde. Bu güçbirliği ve diyalogla, terör örgütlerinin ifadesiyle 30 yıldır vermediği kayıpları vermiştir. Mücadele çok iyi gidiyor. Tabi bu arada şehitlerimizde oluyor ve ateş düştüğü yeri yakıyor. Şehit ailelerimize ve yakınlarına Allah’tan sabır diliyorum" diye konuştu.

Hangi zihniyet hangi hakla böyle bir demeç verebilir. Siz Patagonya'nın Bakanı mısınız efendim ? Tavukdan mı bahsediyorsunuz, nedir bu rahat ve fütursuz ifade " Tabi bu arada şehitlerimizde oluyor ", nedir bu ya ? Ne söz söylenir daha bunun üzerine, nasıl açıklanır bu. Kötü bir niyetiniz elbet yoktur ama bulunduğunuz makam bizim namusumuz, bizim şerefimiz, bizim ailemiz, bizim temsilimizdir. Siz bu tümceyi olağan olarak kullanma hakkına sahip değilsiniz. En öfkeli ve en sert duygularımla şiddetle protesto ediyorum sizi. Düşmanı denize döktüğümüz kent de şimdi şehit verir olduk.


MCU

( Terörle Mücadele Çok İyi Gidiyor başlıklı yazı MCU :) tarafından 9.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.