1 Yurdumdan Haberler...

Ünlü yönetmen hayatını kaybetti

  • yeni haber
  • CİHAN
  • Giriş Saati : 09.05.2012 07:19
    Güncelleme : 09.05.2012 12:17

Geçirdiği trafik kazaının ardından yoğun bakımda tedavi altına alınan genç Seyfi Teoman hayatını kaybetti.

Bakırköy'de 16 Nian'da motosiklet kazası geçiren ve İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde 3 haftadır tedavi gören Seyfi Teoman, dün hayatını kaybetti.

Genç in motosikletiyle karıştığı trafik kazasında beyin kanamsı teşhisiyle ağır yaralı olarak hastaneye kaldırılmıştı. "Tatil Kitabı" ve "Bizim Büyük Çaresizliğimiz" adlı filmlerin ödüllü yönetmeni Seyfi Teoman, 31. Uluslararası İstanbul Film Festivali Ödül Töreni'nde "Altın Lale" ödülünü alan "Tepenin Ardı" adlı filmin yapımcıları arasında bulunuyordu.

Genç yönetmen için bugün Boğaziçi Üniversitesi'nde bir tören düzenleneceği öğrenildi. Törenin ardından Teoman'ın cenazesi defnedilmek üzere memleketi Kayseri'ye gönderilecek.



Mekanı Cennet, Ruhu Şad, Toprağı Bol Olsun, Rabbim Gani Gani Rahmet Eylesin. Küçücük geçmişine yüz akı onlarca uluslar arası başarı sığdırdı, çok büyük değerdi henüz birkaç aylık RAHMETLİ.


BİZİM BÜYÜK ÇARESİZLİĞİMİZ


henüz otuzdört yaşındaydı

ömrünün her dem baharındaydı

çektiği film ile farkındaydı

seyfi teoman yaşamalıydı.

 

kontrolsüz yollarımızda ölüm

hastane ise apayrı bölüm

göz yaşlarım oldu acı gölüm

bir dokunsanız akar tüm sölüm.

 

kaskı maskı her şeyi vardı

etrafını maganda sardı

trafik şerefsiz bir kardı

yine bir ocağı tam yardı.

 

sorumsuzluğun damına ve ..

yasa yapıcının hamına

timsahçıkların gamına ve ..

çok geç kalan sağlık yamına

 

gönlünüzce ithaf oluna.

 

MCU





 

söl : anadolu ağızları türkçesi “ etin kanaması “.
yam : anadolu ağızları türkçesi “ koşu atı, ambulans “


( Yurdumdan Haberler... başlıklı yazı MCU :) tarafından 5.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.