yaklaşım 5,6 aydır bu siteye üyeyim,fakat benim tarzım hep dini konular üzerinde şiirler yazıyorum ama bakıyorum dini şiirlere kimse önem vermiyor, nerde aşk meşk şiir varsa yurumlar okuyucular birbirleri ile yarışıyorlar,ister istemez beni bir merak sardı,,
şimdi sorabilirmiyim neden dini şiirleri kimse görmüyor,?görseler bile yurum yazmadan geçiyorlar?,
dini şiirler dışında bütün yazılar en az 10 yurumdan aşağı değil,dini şiirlere bakıyorum 0 yurum,tabi ki 
herkes istediği yazıya yurum yazabilir,herkesin duygu ve düşüncesine  saygım var, kimsenin gelip yazımı okuması yurum yazması önemli değil,zaten Allah rızası için yazıyorum,Allah'ın görmesi kafi!buda bana fazlası ile yeter, ,aşk şiirlere neden bu kadar önem veriliyor?ve takip ediyorum bir kaç tane daha dini şiirler yazan arkadaşlarım var,mübarek kimsenin o şiirleri okuduğu yok,gerçekten çok ilginç,de bu ortamda okuyucular aşk meşk yazıları her zaman ön planda tutuluyor,bu demek oluyor burda ayrımcılık var ikilik var,ayrımcılık yapıldığı için böyle bir konuya değindim,burda ne kadar üye var bilmiyorum ,herbirimiz bir yerden,dünyanın her yerinden gelmişiz bir çatı altında toplanmışız, kimi roman kimi şiir,kimi hikaye,kimi siyaset vs paylaşıyor,teraziye koyduğum zaman dini yazılar çizginin dışında kalıyor,okullarda başörtülü öğrencileri içeri sokmama misali ,hani bizim sitemize şöyle böyle yazılara yer vermiyoruz diye böyle bir kuralda bakıyorum yok, vakti olan incelesin şöyle bi gözden geçirin ne kadar fark ediliyor..bir anlam veremedim..
altın üyelerin bile reklamı yapılıyor bu şairlerimizi okudunuzmu filan,yani o kadar ki ayrımcılık var,
laf lafı açar demişler ya,lafı açmış iken şunuda eklemek istiyorum,
ve neymiş altın üye olun istediğiniz kadar şiir ekleyin,altın üye olmayanı bir şiirden fazlası eklemek yasak,reklamını yapıyorlar,haziranın son gününe kadar altın üye olun olmasan otomotikmen normal üyeye düşeceksiniz,kredi kartın nımarası ile bilmem şuraya başvurun,bilmem ne....ne amaç ile böyle bir uygulama hazırlamışlar,
ne altın üye olurum ne de kredi kartımın numarasını veririm,zaten şiirlerim sizin tarfında dikate alınmıyor,belki kimi ağa kimi beydir kimi de çuldur,kim olursa olsun ne kadarda üyeniz varsa o kadarda kazancınız var,madem böyle bir site açtınız bizi buraya aldınız madem böyle bir hizmet hazırladınzı,sayın yüneticiler sayın editör yaptığınız iyiliği tadında bırakın,ikilik yapmayın,çok ayrımcılık yapıyorsunuz..........
üzgünüm içimde geçen düşüncelerimi fikrimi paylaşmak istedim haddimi aştı isem affınıza sığırım,
Rabbim gönlünüze göre versin,selam ve dua ile...
( Deneme.... başlıklı yazı Fatma Bacı tarafından 6.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.