Uzun zamandır beklenen gün yaklaştı geliyor. Oğlum ve gelinimin Allah nasip ederse yakında bir kızları olacak. Bizler ebeveynler olarak sonsuz mutluluk duyuyoruz.
                                                            NAZLI KIZ.
                                   Ne zamandır beklenen gün. artık yaklaştı geliyor,
                               Yakın zaman sonra oğlumla, gelinimin bir kızı oluyor.
                                   Büyük anneanne istedi, adı Nazlı kız konulacaktır,
                                 Nazlı doğunca herhalde, dünyalar bizlerin olacaktır.
                                 
                                    Ailelerin meyvesi çocuklar, onlar çok sevilirler,
                                    Anne ve babalar evlâtlarıyla, sevinip övünürler.
                                  Günün birinde onların büyüdüğünü, elbet görürler,
                                  Ebeveynler torunlarının iyiliğini görünce sevinirler.
 
                                   Allah kimsenin çocuğunu, anne babasız bırakmasın,
                                   Anne babalarıda, çocuk hasretiyle asla da yakmasın.
                               Ben iki çocuk sahibi, ikinci torunum olacak, gözüm aydın,
                              Bu sevinç, mutluluk ve dilekleri sıralayan. Hacı Raif Aydın.
                                                                                                 (Nazlı'nın dedesi).
 
     Not: 28.Ocak.2008 de yazdığım bu şiirimden 23 gün sonra, 20.Şubat.2008 Çarşamba günü saat 07.10 da, Torunum Nazlı doğdu. Allah ona , analı babalı, sağlıklı ve mutluluk içinde uzun ömürler versin. Amin.
    Kızımdan Torun Deniz Temel'e ve oğlumun ikinci kızı Eda'ya yazdığım şiirlerimi siz okuyucularımla paylaştım. Sizlerden çok güzel yorumlar aldım teşekkürler. Arada ortanca torunum, Eda'nın ablası Nazlı torunumu atlamak olmazdı. Nazlı Kız şimdi beş yaşındadır.
                             
( Nazlı Kız. başlıklı yazı HACI tarafından 29.03.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.