Ne hayaller kurmuştum üstelik. Her zaman böyle olacak sandım işte. Her zaman seher vakitlerinde kalkarım dedim. İğde kokularını ve toprağı koklarım dedim. Sabah namazlarını her zaman camide kılmak istedim. Güneşi karşılamak istedim güzel bir haziran sabahında. Gözlerim her zaman gökyüzünde olacaktı. Kuşluk vakti parça parça bulutlar olacaktı semada. Kuş sesleri dolduracaktı yemyeşil bahçemi. Güneş ışıkları vuracaktı evlerin çatısına… Cızırtılı radyomdan sessiz bir şarkı çalacak, kalkıp çay demleyecektim…

 

Ne kadar yıl geçti bilmiyorum. Dokuz gibi geliyor. Dokuz yılda bu kadar çok şeyin değiştiğine inanamıyorum. Asıl ben büyüdüğüme inanamıyorum. Gerçekten bazen aynada tanıyamıyorum kendimi. Çocukluğum hala içimde büyümedi, durur. Ne güzel hayaller kurardım önceleri. Olmayacak hayaller derdim hepsine. Yüreğim severdi birini her zaman. Hiçbir zaman sevilmediğimi bilirdim. Ama severdim çaresizce. Kimseye anlatamadım kendimi. Belki de bu yüzden yazdım, yazdım, yazdım. Hiç kimseye belki de ömrümün sonuna kadar anlatamayacağım her şeyi yazdım kâğıtlara; şimdi de bilgisayarıma işte.

 

Her güçsüz kaldığım anda ölmeyi istedim. Ölünce kurtulurum zannettim ne biliyim. Yaşadığım günlerin yarısından fazlası yüreğimin sıkıntısı ile geçti. Bağlandım kaldım her zaman bir şeylere. Öyle ki avuttum kendimi sahte sevgililerle. Yalnızlık ise başımın belası oldu.

 

Sabahları serin bir rüzgâr eserdi. Bulutlu ama bir o kadar sakin bir gündü işte. Cebimde beş lira para vardı. Masamda bir sürü kitabım, kalbimde de bir o kadar umut vardı. Şiirler yazardım öylesine… Gelecek ise benim olacaktı… Sadece benim…

 

Mehmet Çiftci

17 Tem. 11

( Gelecek Benim Olacaktı başlıklı yazı MehmetÇİFTCİ tarafından 1.03.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.