Ağlamak istiyorsan doya doya ağla kardeşim.Hıçkırıklarını yutup gözyaşlarını kirpiklerinde kurutarak değil.Göz yaşını içine akıtarak hiç değil.Çünkü eğer içini dolduran yaş  boğarsa seni,elde edeceğin tek şey mağlubiyet olacaktır.Onlarla ölürsen üzüntüye boğulursun unutma! bırak gözlerinden dökülsün bütün üzüntüler.Sis basmasıın aydınlık gecelerini.Kasvet doldurmasın olumsuzluklar, narin kalbine.Kalp ölürse,ruh yaşamaz biliyorsun.Kalbine giden yollara engelli geçitleri,sana uzanan yardım elleri için koyma.Koyacaksan bir engel,mutsuzluğa karşı olsun  savaşın.İnan kalbine ulaşmayan keder yüzünü astırmaz.Ve biliyorsun ki kimseye ağlamak gülmekten çok yakışmaz.

      Ağlamak istiyorsan bağıra bağıra ağla kardeşim.Susarak ağlayamazsın.Kimse görmesin diye,içine hapsederken derdini,yardım ellerini tutamazsın.Ağlayacaksın,akıp gidecek bütün dertlerin.İç dünyana yüklenmeyeceksin fazla.Hassas ama takmaz diye gösterme kendini kimseye.Kendine göre sen ve başkalarına göre sen varsa hayatında,maskelerle yaşıyorsun demektir.Maskeler sana sen olmayı öğretmez.

      Ağlamak istiyorsan korkmadan ağlayacaksın kardeşim.Hani derler ya ağlamak acizliğini göstermektir diye,değil.Sen bu düşünce tabularını yıkıp ağlayarak,cesaretini göstereceksin.Tüm aksini iddia edenlere inat,seni üzmekten mutluluk duyanlara inat,tüm cesaretinle ağlayacaksın.Ağlayacaksın ki tüm günah seni üzenlere kalsın.

      Ağlayacaksın kardeşim! Ağlayacaksın tabİi ki! Ama sonra güleceksin.Hem öyle güleceksin ki ağaçlar çiçeğe duracak.Ağlayacaksın tabiki.Ama sonra oksijeni bitince sönen alev gibi,derdin bitince dinecek gözyaşın.Ağlayacaksın, tabii ki  ağlayacaksın.Mutluluğa giden her yolda acı vardır çünkü...Unutma çiçeğe su vermeden açtıramazsın.Sen çiçeği gözyaşınla sulayacaksın ki senin yaşınla senin çiçeğin hayat bulsun.Kendi acınla ancak böyle mutlu olursun.

      Şimdi ağla ve sonra sus.ÇÜNKÜ SUSTUĞUN VAKİT GÜLME VAKTİDİR.

 

( Ağlayamayanlara başlıklı yazı esra çiğer tarafından 15.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.