Yıllardır bu ülkede bir kısım güçlerin gövde gösterisi yaptığını ve bu ülke kaynaklarının dış güçlerce hortumlanırken içerde yer alan insanların kendilerine köleleştirildiklerini ile getiren ler hep bu ülkede gerici fasist olarak adlandırıldırlar

          Ama İMF  ve Dünya Bankasından ayrılan veya atılan iki üst derece yöneticinin yazdıklarını okuduğunuzda dudaklarınız uçuklayacak ama bizim dile getiridklerimizi söyledeikleri için biz zaten şaşırmadık.

         ABD nin 2.Dünya savaşından sonra uyguladığı yöntemle en ucuz maliyetle en cok iş yapılmış ve bu EKK(Ekonomik Kralık Katillerce) halklar ve yönetimler bagımlı ve köle hale getirilmişlerdir. Savaşdan sonraki son 50 yılda ve aslında çok az bir askeri güçle yapıldı. Sadece Irak gibi ender durumlarda asker son çare olarak kullanılır. Bu imparatorluk tarihtekilerin aksine  esasta ,  ekonomik kiralık katiller vasıtasıyla yapılan  ekonomik maniplasyonlarla  , aldatmalarla , sahtekarlıklarla , insanları kendi yaşam biçimleri ile baştan çıkararak  inşa edilmiştir.

         İlk gerçek ekonomik kiralık katil ,1950 lerde  İran'da demokratik olarak seçilmiş , Time da yılın adamı ödülünü almış olan Musaddık Hükümetini deviren  torun Kermit Roosevelt'tir ve bu işi hiç kan dökmeden -biraz kan dökülmüştü ancak askeri müdahale olmadan.- , sadece milyonlarca dolar harcayarak halleti işi ve Musaddık'ın yerine  İran Şah'ını getirmiştir.

         Sistematik çalışmada,EKK lar başarılı olamadığında devreye çakallar girmektedir. Bu aşamada, suikast-sabotaj gibi eylemelerle yönetim alaşağı edilmek istenmektedir. En son saddam olayında,Saddamın birden fazla kopyasının olması ve çok iyi korunması hasebi ile ona hiç yaklaşamamışlar dır. ÇAKALLAR DA başarılı olamadığında sistemin en son parçası olarak askeri müdahele ile yönetimin indirilmesi söz konusu olmuştur.

            Tıpkı, Amerikan başkanı Carter zamanında Panama başkanı ile kanal anlaşması imzalanmış fakat bu anlaşma üzerine Panama Başkanının  Japonlarla yeniden deniz seviyesinde yeni bir kanal anlaşması gündeme gelince Panama başkanı Çakal hareketi ile bir suikast e kurban gitmiştir. Ukrayna liderinin zehirlenmesi , gürcüstan başkanının doğalgaz zehirlenmesi hep operasyonel çakal hareketidir. Çakal hareketini her sorumlu insan algılayabilir. Ama Medya ve kamuoyu destekli EKK yı çözmek imkansızdır. Ola ki yaklandı.

           EKK nın yakalanması halinde resmi devlet ajanı olması durumunda EKK nın ve ilgili devletin  başına bir çok iş açılabilir. Böyle bir durum çok utanç verici olur. Bu noktada ABD, CIA  gibi kuruluşlarda  ekonomik kiralık katilleri işe alması , sonrada bunları özel danışmanlık  firmalarında , mühendislik firmalarında , müteahhitlik firmalarında çalışmaya yollaması,parti üyesi yapması kararı alınmış böylece EKK nın  hükümetle bir bağ kurulması engellenmiştir.

            EKK ,özelleştirme,yerli bankaların yabancı sermayeye satılması gibi alanlarda ülke kaynaklarını ve sermayeyi bizzat yabancılaştırıken halkın fakirleştirilerek köleleştirilmesi sağlanmıştır. Arjantin de Su şebekeleri dahi komik rakamlarla özelleştirilmiş çeşmelerden akmayan sulara halk paralar ödemek zorunda kalmış ve halka isyana zorlanmış ve 6 hafta da 6 başkan Arjantin de değişmiştir. Arjantin özelleştirme lerin altında yatan firma da Türk halkının yakından tanıdığı ve amerikada batırılmak suretiyle AKLANMIŞ Bush un da ortak olduğu söylenen ENRON firması olmuştur. IMF ve Dünya Bankası emirleri ile Arjantin tüm varlıklarını, kamu varlıklarını satılmıştır. Yani bunlar  ABD'de asla yapılması düşünülemeyecek şeylerdir.

           IMF yöneticileri, Arjantin'de de aynen bizdeki gibi; "Program başarıyla gidiyor", "Krizi atlacaksınız", "Özelleştrmeyi hızlandırın" gibi açıklamalarda bulunmuş ve herşeyi önceden en ince ayrıntısına kadar hesaplamışlardır. Halkın sokağa dökülmesi anında yurtdışına nasıl kaçacaklarını, el koydukları parayı dışarıya nasıl çıkaracaklarını ayrıntılarıyla planlamışlardır

                 İMF olayı öyle tezgahlıyor ki tereyagından kıl çekmekten  daha kolay oluyor. Temel  olarak  ulusları kendileriyle GİZLİ ANLAŞMALAR yapmaya zorluyorlar, o anlaşmalarda uluslar, STRATEJİK VARLIKLARINI  satma sözü veriyorlar, kendilerini mahvedecek ekonomik ve siyasal adımları atma sözü veriyorlar ve eğer bu adımları atmaya yanaşmazlarsa, her ulusun ortalama olarak altına imzasını atması gereken yüz on bir madde var. Eğer bu adımları atmazlarsa uluslararası kredi imkânları kesiliyor. Uluslararası piyasada hiç borç para bulamaz hale geliyor. Hiç kimse kredisiz yaşayamaz, kişi de olsa, şirket de olsa, ülke de olsa yaşayamaz, borç para almadan, kredisi olmadan....

                Tüm bu anlattıklarımızı 1946 çok partili hayata geçtiğimiz Türkiye ye uyguladığınızda yaşanan şarta baglı dış yardımlar kapanan ucak fabrikaları,üstü örtünen petrol yatakları, ihilaller ekonoimk ve siyasal değişimler,bozulan toplum yapısı ve ahlaksızlık derecesine dönüşen ahlak anlayışı,yerli bankaları batırlıp yabancı bankalar bedava verilmesi,zor şartlarda millet fedakarlığı ile kurulan stratejik mal üreten kamu fabrikalarının ve hizmetlerinin özelleştirme adı altında yabancılaştırılması ,EKK nın hükümet içine kadar sokulup tenis yürüyüş gibi yaşamı özenir halde kabul görmesi hiç birimize PEK YABANCI GELMEYECEKTİR.

( Ekonomik Kiralık Katiller başlıklı yazı HALİLİ tarafından 4.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.