2002 yılında kocalarınca katledilen kadın sayısı 62,bugün için artış oranı %1400 olmuş. 
Katil kocalar,yaşam hakkını ellinden alırken karısının zaten huzur hakkını önceden ,ellerinden almıştı.

Sosyalleşme problemlerini yaşayan,kadın katili erkeklerin, ortak özelliği işsiz olmaları,müptezel olmaları suçla tanışmamış olsalar bile suça yakın olmaları..

Tabi kadın ölümünün failleri erkek gi bi gözüksede ,temel katliamın sorumlusunun toplum oldugu ortaya cıkacaktır..

Yıllar önce bir film vardı..Tarık AKAN ilk sahne de hakim yaşını soruyor ve ben yaşamadım ki hakim bey diyor ve Eminönü meydanda elinde bıçakla gemiden gelen insanların hepsinin üzerine saldırıyor. Öz olarak ffilmde hep dolandırılmış düçare düşürülmüş aktris çözümü hakim karşısında bulacak infial halini oluşturan eyelmini gerçekletiriyor.

Erkek zavallıları, değil kadın hakkı,kul hakkı bilmeden,cevre bilinci omadan ,seçim zamanı oy kullanmadan,kırmızı ışıkta geçmenin masumluguna,başkasının ırz ve namusuna bakmayı hak olarak görürken kendisine karşı aynı eylemde bulnuldugunda orantısız tepkiyi meşru gören,bırakın başkalarının kendi aile fertlerinin dahi ahlaki yaşam alanına saygu duymayan,gazete yerine küçük çocuguna bira yada sigara aldıran,işsiz dolaşırken karısının yada kayınpederinin parasını yemeği şiar edinmiş,disko-bar müdavimliğini sosyalleşme olarak algılayıp,nezaket kurallarında uzak kalmayı erkek olarak kabul edip odun kalmyı yeğleyen,kulağına küpe olsun deyimini gerçek olarak algılayıp kulağına küpe takıp,atalrının allahın kulluğunu unutmamak için küpe taktıgını unutan,kollarına dögme yaparken abdestin tutmayacağını unutan bir nesli nasıl yetişytirdik diye sormak gerekir.

Cevaptan sonra, kadın katili zavallıları haber olarak manşete taşıyalım.

Manşete taşınan her katil,başarıyı sadece gazete manşetlerinde tuttukları takımın şampiyonluğu olarak kabul edip, habere kapak olmayı bu gidişle işledikleri cinayetle olacaklarını bildikleri için bu olayları yapmaktadırlar.

Kişisel gelişimlerini tamamlamamış,çocuğu kendi haline bırak yine büyür anlayışı ,bu tür cinayetlere zemin oluştururken ,iletişim aracları bu cinayetlere ivme katmaktadır.

Erkek çocugu yetiştitirirken'' hadi aslanım pipi ni göster'' derken ,''karı malı kapı mandalıdır'' demediği için gurursuzca yetiştirilen cocuklar bgunun olmasa bile yarının potansiyel katilidiler.

''Koçum para sadece bir değişim aracıdır,kendi başına bir değer değildir''kuralı ögretilemeyen her çocuk potansiyel bir katl adayıdır.

Milli ve manevi değrlerden yoksunlaştırılmış ve kulagına ezan okunmamış her başarızılıkta allah yerine yalnızlıga sıgınmış çocuklar yarının potansiyel katil adayıdırlar.

Çocugum bu okul dönemimde cok yoruldu, deyip sorumluluk duygusu geliştirilmeden yazın parası babası tarafından ustasına verilmeden yetiştirilen her cocuk, yarının problemli ailesinin babası olarak, katil adayıdır.

Hayvan sevgisi verilmeden hayvanları sadece çizgi filmlerden 5 kattan düşüp kafası dumduz olup tekrar eski hale geldiğini görerek büyüyen çocuklar ne ölümü ne de hayvanı bilir onlara hayat hep çizgi filmdir.

Şıklarla sınavlarla hayatı şekillendiren bir sistmde 5 şıktan ötesi yoktur.Halbuki iyi yetişener için her zaman başka bir secenek vardır.ne sınav sondur nede başlangıztır.

Çocuklarını iyi yetiştirmeyen varlığını sadece bedensel olarak kabul edip ruhunu üflerken iyi dogruyu güzeli belletmeden sorumsuzca yetişen cocukları başbakan yaparsan bir milletin,hakim yaparsan bir şehrin,koca yaparsna da karıının anasını beller...
Lütfen çocuklarımızı bir sanatçı kimliği ile yetiştirelim..
( Kadın Katilleri... başlıklı yazı HALİLİ tarafından 10.07.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.