1 Katil...... 19
Alparslanın ters cevapları ya da polise ters gelen tavrı kızdeırmıştı ve ortamı germişti.Diğer polis girdi devreye o diğerine göre daha mülayim görünüyordu...Alparslan onu da kızdırmak istercesine,
-Ne o iyi polis kötü polisi mi oynuyorsunuz...
-Haliniz içler acısı bir de dalgaya vuruyorsun vallahi bravo ...dedi sert polis...
-Halimizde ne varmış ki,biraz kuruntu yapmıyor musunuz polis bey...
-Oğlum suçlamalarını okuyum dinle de görelim daha gırgır geçebilecek misin ?
Birincisi ve en başta,cinayet...Ülkenin bölünmez birliğine kast,Gizli örgüt kurma,halkı ırk ,din dil ayrımına teşvik...vs,vs...Polis isnat edilen suçları saydıkça Alparslan gülüyordu,belki de sinirleri bozulmuştu...Hele bir maddesi vardı ki;`Anarşi çıkarmak...``ona katıla katıla gülmüştü,polislerin şaşkın bakışları altında...
-Herşeyi anlarım da ,anarşi çıkarmayı anlamadım...Ne zaman çıkarmışız bunu...Yahu el insaf...Bizler Mustafa Kemalin gençliğiyiz,onun kurduğu ve bizlere emanet ettiği bu cumhuriyeti kollamak korumak görevi sorumluluğu ve bilinciyle...İç ve dış düşmanlarımıza karşı İnsanlarımızın uyanık olması için mücadele eden gençleriz...Bölücülükmüş,peh...Bu vatanın ve milletin bekası için canımızı vermeye hazırız... Beni ve arkadaşlarımı böyle bir suçla isnat edeceğinize çekin silahınızı kafamıza sıkın o daha az acıtır...
-Cinayet olayını ise hiç anlamadım,neyin ve kimin cinayeti,açıklarsanız sevinirim...
-Şermininin cinayeti...Dün akşam odasında başına bir poşet geçirilerek öldürülmüş olarak bulundu...Bir de mektup vardı üzerinde...Eğer öldürülürse senden ve ekibinden bilinmesini isteyen...
-Üzüldüm o kızın öldürülmesine...Gerçi sevmezdim ama...burda susmuştu Alparslan,biraz da düşünmek için...
-Aması ne,niçin öldürdünüz kızı...
-Öldürdüm mü ,öldürdük mü,karar verin polis bey...Kaldı ki o bahsettiğiniz yer kız yurdu...Oraya bir erkeğin girmesi,hem de görünmeden mümkün mü sahi...Diyelim ki girdi,görünmeden Şerminin yanına gidip onu öldürmesi...Kusura bakmayın ama buna kargalar güler...
-Zaten öldürmekten değil ,azmettirmekten suçlanıyorsunuz...Öldüren kız arkadaşlarınız,İnci ve kız yurdundaki ekibi...Onlarda gözaltına alındı ve suçunu kabul etti...Polis durmadan yalan söyleyerek adeta ekibi birbirine düşürme ve bir süre sonra birbirini ihbar ettirme sevdasındaydı da,acemice oyunlarına Alparslan ve sorguya alınan tüm ekip gülmüştü...
Alparslanın sorgulaması bitmiş onu yan odaya almışlar ardından İlyası sorgu odasına çekmişlerdi...İlyas herzamanki tavrıyla...
-Evet beyler,siz sorun ben söyleyim...bende yalan olmaz,ama uşağım mümkünse oyun oynamayalım...
-Oynamayalım Rizenin sert çocuğu,oynamayalım da sen de oynama...Nasılsa reisiniz de bülbül gibi konuştu...
-Yapma ya,vay canına yandığımın uşağı,tabansız çıktı desene...Eee,neymiş suçlamalar da neleri kabul etmiş bir öğrenebilir miyim da...İlyas aslında memurları bu konuşmalarıyla çaktırmadan işletiyordu...Memurlar sandılar ki,bu çocuk çabuk çözülecek,birbirine gülümsediler...Sert olanı,
-Ya,işte dostum inandığınız güvendiğiniz Alp dedeniz,ihanet etti sizlere ve şu saydığım suçların hepsini kabul etti,pişmanlıktan yararlanmak için...
-Yapma ya,şimdi üzüldüm işte demek Alparslan bu kadar suç işlemiş...çıkarın beni de kafasına sıkayım bu anarşistin...Allahallah,nasılda tanımamışız adamı...Gırgır geçmiyorsunuz değil mi uşağım,bölücü müymüş demek Alparslan,hem de anarşist,hem de cumhuriyet düşmanı...Adamların şaşkın bakışları altında İlyas sorgulanan değil de,sorgulayan rolündeydi adeta...
İlyasın sorgusundanda randıman alamayan polisler,belki Ozanı çözeriz diye İlyası birbaşka odaya alırken Ozanı sorguya alıyorlardı.Sorgulananları da yanyana getirmiyorlardı ki bu da herşeyin yolunda gitmediğini,polisler açısından olumlu olmadığını gösteriyordu bu sorgulamanın.
Ozanı çapraz sorguya aldılar.Ozanın içeri alınmasıyla polislerin taktik değiştirdiği aşikar görünüyordu.Özellikle sinirli ve asabi polis geriye çekilmiş,daha mülayim görünümlü olan polis sorguyu başlatmıştı.
-Ozan Durmaz,Adana,Kadirli doğumlu,ekibin koordinatörü,beyni...Reisin en sadık dostu,adamı ve akıl hocası...Söyler misin Ozan Şermini kim öldürdü.,neden,niçin ?
Sizin Şerminle ilişkiniz nedir...
Ozan Şerminin öldürüldüğünü yeni duymuştu.Gerçi akşam yurtta bir şeyler olduğu belliydi ama,öğrenmeye fırsatı olmamış,tutuklanmışlardı bir bir...Polisin sorusuyla adeta şok olmuştu...
-Ne,ne dediniz...Şermin öldürüldü mü...
-Evet,hem de başına poşet geçirilerek...Profosyonelce işlenmiş bir cinayet.
İçeri alınma sebeplerinizden biri de bu cinayet.
-Yani,şimdi Şermin öldürüldü.Ben ve arkadaşlarım onu öldürmekten mi tutuklandık...Ozan takılmış bozuk plak gibi birkaçkez tekrarladı bu cümleyi...
-Evet o da var,asıl tutuklanma nedeniniz;çete kurmak,devletin varlığını ve cumhuriyeti zorla ortadan kaldırmak,dil,din,ırk ayrımı yoluyla bölücülük....ve cinayet...
-Abovvvv...biz neymişiz,neler yapmışız...Katlimiz vacip desene memur bey.
Sinirleri bozulmuştu ozanın,bir gülme krizine yakalandı.Abartısız birkaç dakika güldü,sustuğunda polisler ne olduğunu anlamamış insan psikolojisiyle aptal aptal ozanın yüzüne bakıyorlardı.Sert olan,
-Noluyor amirim,biz mi bunları,bunlar mı bizi sorguluyor...Allah aşkına verin şunları bana iki saatte bülbül yapayım.
-Bilirim senin nasıl bülbül yapacağını,istemem üstü kalsın...Yarın da gazeteler ,televizyonlar yedi düvele haber geçsin,işkence var diye.Kanunların emrettiği kadar sorgu ve insanca muamele...
( Katil...... 19 başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 7.10.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.