Kısa Kısa Anılar-1
Hayatım boyunca denizin dalgalarını hiç bu kadar güzel hissetmemiştim. 
Aslında hikayeye ortadan başlamayı düşünmemiştim. 
Nedense o muhteşem dalgaları bir an da hissettim. 

TV izlerken kalbim de büyük bir heyecan ve yaşama sevinci var şu an. 
Anılara büyük bir zevkle gitmek istediği var içimde. 
Karavanımla uçsuz bucaksız bir deniz kıyısındayım. 
Sabahın doğuşunu izliyorum,  deniz ise cam gibi göz alıcı parlaklık da .

Biraz ileride balıkçı teknelerinin motor sesleri, neredeyse her renkte nekne var.
Motor sesleri daha da hızlandıkça, nekneler hareket halin de birer birer ilerleyerek koydan çıkarak balık avına gitmeye başladığında ise bambaşka bir görüntü görülmeye değer .
Onlarla birlikte martılar sanki arkadaş dost olmuş birlikte hareket edip uçsuz bucaksız deniz de kaybolana kadar aynı rota da yol alıp rızıklarının peşinde gün doğuşundan batışına kadar. 
Ve dalgalar hep kıyıda bana hoş geldin der gibiler. 

Kırmızı küçük radyom ve kahvem eşliğinde yalnızca deniz ve ben, dünya da yalnız kalmış gibiyiz. 
Denizin iyot kokusu sanki ruhuma güç kattıkça katıyor gibi , doyasıya içime çekiyorum. 
İyot kokusu bitecekmiş gibi doyamıyorum iyot kokusuna ve doyasıya içime çekiyorum. 
Uzun uzadıya kalıyorum deniz kıyısında, bıkmadan usanmadan. 
Egeden başlayarak Akdeniz ve Marmara tüm sahil köy ve kasabalarını ziyaret ettim. 

Her ziyaret ettiğim köy ve kasabalar da çok güzel anılar bıraktım. 
Deniz ben ve karavanımla muhteşem üçlü olduk. 
Hayatım da tüm anıları silmiş olabilirim fakat deniz ve karavanımla geçirdiğim anıları asla silemem, çünkü bambaşka yaşam kaynağı olan bu anıları asla unutamam.



Emi

( Kısa Kısa Anılar-1 başlıklı yazı EMİ ÖZTÜRK tarafından 10.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.