Defalarca yazdım ama yılmadan usanmadan ve kimseye verilecek bir hesabım olmadan yazmaya devam edeceğim bu sınav işkencesinin ailelerimize ve çocuklarımıza etkisini  anlatmaya.

Genç bir annemiz var,iş arkadaşımız,çok düşünceliydi:
-Bugün benim çocuğuma dua edin,deyince korkuya kapıldık  çocuğunun kaza  geçirdiğini  ve yahut amansız bir hastalığa yakalandığını düşündük.
-TEOG  sınavına girdi,deyince yüreğimize su serpiverdi,derin bir 'oh'çektik.

Sınav olmalı fakat bu kadar çok  sınav değil.
Sınav olmalı fakat bu kadar ihtişamlı değil.
Sınav olmalı fakat bu kadar zaman ve para harcanmamalı.
Sınav olmalı fakat ölüm kalım meselesi sayılmamalı.
Sınav olmalı fakat bu kadar umut bağlanmamalı.

"Koleje gidiyordu kızım ve orada birinciydi inşallah başarılı olur."diyordu genç anne.

Eğitmeyi,eğitilmeyi ve eğiticiyi seven biri olarak şu klişe cümleyi kurmak istemiyorum:

"Hükümet ve muhalefet değişse de eğitim sorunları değişmez."
( Klişe Söz başlıklı yazı berberce tarafından 5.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.