Kuşluk vaktiydi geç  kalkmış kahvaltı yapmadan çıkmıştı evinden ve kurtlar gibi acıkmıştı ki köşeyi  döner dönmez karşısına "Tostçu Baba"çıkıverdi,küçücük dükkan olmasına rağmen içerisi tıka basa doluydu,kapısında şu yazılıydı:

"İki tost yiyene bir tost bizden  hediye."

Elini cebine atarak cüzdanını çıkardı,iki tost almaya yetecek parası olduğunu anlayınca çocuklar gibi sevinmişti.Şöyle bir göz gezdirdikten sonra  arka  taraflarda  boş masanın kendisine gülümsediğini fark etti,oturdu oraya  ve karışık  üç adet tost siparişi verdi.

Afiyette tostunu yedikten sonra sıra  hesap ödemeye gelmişti,elindeki otuz  lirayı kasadaki adama uzatıp kapıya yönelecekti ki:
-On beş lira daha vereceksin delikanlı dedi adam,cep telefonunu çekmeceden  çıkartırken.
-İki tost parası amca dedi,kapıda öyle  yazıyor.
-Hıı,ne yazıyormuş?
-İki tost yiyene bir tost bizden  hediye.

Adam kızar gibi olmuştu,gözlerini delikanlıya dikerek  şöyle dedi:

-Bak kendin söylüyorsun kapıda yazıyormuş,bizim fiyat listemizde değil,ver şimdi on beş lirayı!

( Tostçu Baba başlıklı yazı berberce tarafından 4.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.