Sinema  seyrederken sinirlerimizi zıplatan şey  ne yönetmenidir ne senaryosudur ne kurgusudur ne karakterleridir ne yapımcısıdır,reklamlardır.Öyle bir yerde dayatılır ki bu raklamlar-cinayet işlenirken veya sevişme sahnelerinde olur genellikle- televizyonu balkondan aşağıya atasınız gelir.

Sosyal medyada da  sık sık  karşımıza çıkıyor artık hatta bazı sitelere   bir kaç dakika süren  reklamları izlemeden giremiyorsunuz.

"Tüm sosyal medya platformlarını etkin şekilde kullanabilmeyi,profesyonel sayfalar oluşturabilmeyi,özgün içerikler üretip etkin şekilde yönetmeyi ve yüksek  etkileşim almayı öğreneceğiniz  bir eğitime davetsiniz."diyerek bir reklam çıktı,kaç ay sürer,ücreti ne kadar  bilmiyorum,merak edip detaylarını da incelemedim  doğrusu.

Beş yaşındaki çocuktan tutun da seksen yaşındaki amcalara kadar herkes sosyal medya uzmanı oldu günümüzde,kimi ağladı kimi bağırdı kimi  soyundu.Bizim köydeki ilkokul mezunu çobanın bile benden fazla takipçisi var çünkü o benden daha fazla vakit geçiriyor bu mecralarda halinden oldukça memnun.

Dilimize yeni yeni kelimelerin girmesi  yakındır: Facekır,Facekolog,Facekoloji,Tiktokoloji,tiktokır
Twittekır,Twittekoloji,Twittekolog...
( Yeni Kelimeler başlıklı yazı berberce tarafından 2.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.