Beyaz,kırmızı,mavi,yeşil,siyah,gri araçların bir hizada bulunduğu ve  adeta renk  cümbüşlerinin dans ettiği,üç yıl önce açılışını o yörenin ileri gelenlerinin yaptığı,kısa sürede herkesin beğenisini ve  güvenini sağlayan  oto galerici  Selman  Bey'in dükkanına  bir müşteri içeri girip başladı sorgulamaya:

-Şu kırmızı aracın fiyatı nedir?
-350 bin lira.
-Vay be,km'si kaç?
-400 bin.
-Değişeni...
-İki parça değişeni var.
-Taksit imkanı  var mı?
-Kusra bakma kardeş,peşin fiyatına çalışıyoruz biz  isterseniz anahtarını vereyim  birkaç tur attıktan sonra kararınızı verirsiniz.
-Gerek yok hem km'si fazla hem değişeni var.

Oto galerici Ali Bey'in zoruna  gitmişti bu sözler  ve zaten müşteriler üç kısmı ayrılırdı;sorgulayıcılar,kararsızlar ve alıcılar.Günlük elli kişi geliyorsa bunların en az otuz kişisi sorgulayıcı tipler olurdu hem sinirleri bozan hem vakit kaybına uğratan.

Sorgulama sırası ona geçmişti:
-Siz kaç yaşınızdasınız?
-35.
-Ameliyat oldunuz mu hiç?
-Altı yıl önce diz  kapağımdan olmuştum.
-Dişleriniz de çürümüş.
-Azı dişlerime implant yaptırdım  ve ön dişlerimin iki tanesi çürük onlara da yaptıracağım.
-Yani sizin de var değişeniniz.
-Anlamadım.
-35 yaşındaki adamın değişeni oluyorsa  40 yaşındaki  aracın neden olmasın?
( Oto Galerici başlıklı yazı berberce tarafından 2.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.