Yaşlı ve hasta halleriyle yorgun argın gece gündüz demeden  kuş uçmaz kervan geçmez yerlerden taşıdıkları odunlarla sevildiklerini sanan kasabanın eşeklerinin aklını,bir tavşan çelmiş.

"Sizde hiç akıl fikir yok mu,demiş,sırtlarınız yara bere içinde,neden bu adama  boyun eğiyorsunuz size bunca işkence ettiği halde?

"Karnımızı doyuruyor."demişler.
"Ayaklarımızı çıplak bırakmıyor,nallıyor."demişler.
"Üstümüzü kirli bırakmıyor,tımarlıyor."demişler fakat  tavşanın aklı  yatmamış bir türlü.

"Bir olun,demiş,sırtınıza semer vurdurmayın!"

Kasabanın eşekleri söz dinler mi sizce,dinlememişler sahibinden korktukları için.Tavşanın son sözü şu olmuş:

"İçinizdeki bu korku,önünüzdeki bir tutam yonca,ağzınızdaki  bu gem olduğu sürece sırtınız yaradan,kıçınız kamçıdan eksik olmaz artık sizlere acımıyorum."
( Kasabanın Eşekleri başlıklı yazı berberce tarafından 1.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.