Çok Önemli Kitle Silahları Uzmanı Kit İmhoyşin'den aldığımız değerli bilgilere göre, günümüzde insanın bedenini ve ruhunu bir anda yerle bir edecek bir sürü kitle imha silahı bulunmaktadır. İşte biz bunları inceleyip, irdeleyip, mıncıklayıp, hatta parçapinçik edip ortaya çıkartacağız. Siz de bu ortaya çıkan kitle imha silahlarına bakıp bakıp hayret edeceksiniz ...


En önemli kitle imha silahlarının başında sarımsak gelmektedir. Ne alaka ve dahi kel alaka dediğinizi duyar gibi oluyorum. Siz hiç bol bol sarımsak yemiş ve de sizi öpme gafletinde bulunmuş bir bayan veya erkek ile bir şeyler yaşadınız mı? Yaşamadınız ise çok şanslısınız demektir. Bundan sonrada yaşamazsınız dileyelim ki... On on beş kişinin daracık bir odada olduğunu ve içlerinde bir iki tane ağzı sarımsak kokan birileri olduğunu düşünün, geri kalan o insanlar artık baygınlık mı geçirir, yoksa burunlarını mı tıkar, onu da siz takdir edin...


Bir diğer önemli kitle imha silahı da, şimdi adını söyleyince hemen bileceksiniz ''Phaseolus vulgaris'' ne oldu birden şaşırdınız. Balistik Füze filan mı zannettiniz? Yok, yok bu ondan daha tehlikeli... Yukardaki bilimsel adı Latince, bizde de Kuru Fasulye, derler... Hatta çokça mideye indirildiği zaman, bir dolu tayyare üretimi yaptığı da söylenir... Daracık mekanlarda ise burun direklerinin kırıldığı söylenmektedir...


Başka bir Kitle İmha Silahı sarımsağında amcasının oğlu olan Soğandır. Onsuz ne emek olur ne de yemek... Kim eline alırsa onu, göz yaşları sel olur akar gider. Diğer bir Kitle İmha Silahı Kuru Fasulye ile bir araya geldiler mi, diğerlerinin fazla da şansı olmayacaktır... Hemen ortamı terk etmeleri gerekir...


Alın size bir silah daha, genellikle bireysel olarak kullanılmaktadır, kitlesel eylemlerde pek kullanılmazlar... Adı da yumurtadır...Tavada kırıp omlet yapmak varken, bazı aklı evvel insanlar, bunu silah olarak kullanıp, diğer insanların kafalarında kırmaya kalkarlar... Ayrıca bu silah konusunda da yıllardır, hatta ne yılı asırlardır tartışılan bir mesele vardır ki o da ''Tavuk mı yumurtadan çıkar yumurta mı tavuktan.'' meselesi hala çözülebilmiş değildir... Yakın zamanda da çözülmesini beklemiyoruz...


Üçlü Grup olarak anılan kitle imha silahları da var ki bunların kod adı üç beyaz, asıl adları da tuz, un ve şekerdir... Müthiş kilo yapar ve ondan sonrada çok tükettiğiniz zaman size yol, su, elektrik olarak değil, kilo, tansiyon, kolesterol, damar tıkanıklığı olarak geri döner...


En son sırada en önemli kitle imha silahını açıklıyorum. Hemen tanıyacaksınız Homo Sapiens, yani biz oluyoruz, insan. Ehliyeti aldık mı trafikte canavarlaşırız. Onlarca insan ölür ya da sakat kalır bizim yüzümüzden. İki duble şarap ya da rakı içtik mi, cebimizde tabanca da varsa, önümüze gelen kim varsa ateş ederiz... Karşımızdakiler silahsız ise, onları öldürüp, sonrada zafer kazandık zannederiz... Bir tek bomba ile yüz binleri yok ederiz. Ağaçları keseriz, ormanları yakarız, hayvanlara hayat hakkı tanımayız. Dünyanın içine ettik, hala da etmeye devam ederiz... Oysa ki bir insanı sevmekle başlasaydı her şey, kitlede rahat bir nefes alsaydı...

( Kitle İmha Silahları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 31.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.