Lütfen biraz da resme bakın.
Ne çok şey anlatıyor!!!
- ibretlik bir resim.
- Uzun bir roman.
- İlginç bir hikaye.
- Güzel bir şiir.
Çevir, çevir oku!!!
-  Yalnızlığa mahkum olmuş, kimseye yaranamamış, dertleriyle başbaşa kalmış  gariban bir insanın insanlardan görmediği yakınlığı bir kediden gördüğünü anlatan ilginç bir film...
Lütfen adama dikkatlice bakın!

Adam şaşkın gözlerle etrafı süzerken,kucağın sıcaklığını tadan kedi,halinden oldukça memnun görünüyor  ve her tüyünü okşayan  sihirli parmaklarda şevkatin zevkini çıkartıyor.

Sevgi açlıktır,yedikçe doymak yerine acıktıran.
Sevgi,yaradır,sarılmadıkça  kangren oluveren.
Sevgi bulaşıcıdır.

Bir hadiste,"Yeryüzündekilere merhamet edin ki,göktekiler de size  merhamet etsin."denilmektedir.Sevgi;hava gibi,su gibi,yiyecek gibi  tüm canlıların temel ihtiyacıdır bu yüzden  sevgide cimri olmak  kimseye yakışmaz, sevgide cömert olalım,penceremize  ya da  kapımıza dayanan bu günahsız  canlıları yardımsız bırakmayalım.
( Yardım başlıklı yazı berberce tarafından 29.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.