Çalışan  kesim  için  gün  çoktan  başlamış  olsa  da  benim  kaba  etlerim  üzerine  konuşlanmış  olan  pireler  henüz  dans  ediyorlarken  aniden  odamı  dolduran  ‘’ Ölürüm  Türkiye'm’’  Müziğinin  melodisiyle  uyandım.  Belli  ki  birileri  beni  arıyordu.

Evet  bizim  siteden  ismi  bende  saklı  bir  üyemizdi  arayan.

-Aloooo  Hocaaammm.  Haberi  duydun  mu?  Bomba  valla.
- Ne  oldu?  Bir  yere  bomba  mı  konmuş?  Kaç  kişi  ölmüş. Nerede  olmuş  ne  zaman  olmuş?

-Ya  hocam  bombalı  bir  eylem  yok  merak  etme.

-Eee  o  zaman  bomba  haber  dediğin  şey ne?

-Hocam  Nuri’yi  fırlatmışlar.

-Bizim  Nuri  Baş’ı  mı?

-Valla  hocam  başını  sonunu  bilemem.  Benim  bildiğim,  Nuri’yi  fırlatmışlar.

-Eyvah  eyvah...  Bomba  diyorsun.  Fırlatmışlar  diyorsun.  Zavallı  paramparça  olmuştur.

-Yok  hocam  bu  sefer  parçalanmamış.

-Allah  Allah  bu  sefer  mi?  Daha  önce  de  mi  denemişler?

-Evet  Hocam.  Daha  önce  de  denemişler  ama  başaramamışlar.

-Valla  Nuri  Hoca  parçalanmadığına  göre  demek  ki bu  sefer  de  başaramamışlar.

-Hocam.  Nuri  Hoca  kim?

-Yav  bizim  sitede  var ya  hani  Nuri  Baş.  Hani  şu  hüzünlü şiirler  yazan  Zaralı  kardeşimiz.

-Tamam da  hocam  Nuri  Baş  ne  alaka?

-Ne  bileyim  oğlum.  Nuri’yi  fırlattılar  diye  sabahın  köründe  arayıp haber  veren  sensin.

-Nuri  deyince  aklına  Nuri  Baş  üstaddan  başka  bir  şey  gelmiyor  mu?.

-Nereden  gelsin  ki?  Bu  hayatta  tanıdığım  beş  Nuri  var  zaten.  1- Köfte  Nuri---  Rahmetli  Coğrafya  öğretmenimiz.  Liseden...2- Şişko  Nuri--- Eski  filmlerde  ufak  rollere  çıkan bir  komedyen.--  Yakında  öldü   3-  Nuri  Sesigüzel  -  o  da  iki  gün  önce öldü 4- Nuri  Alço--  Kötüler  ölmediğine  göre  o  ölmez  bence.  5-  Nuri  Baş.  Başka bildiğim  Nuri ok  ki.

-Şey  Hocamm.

-Yahu şeyi  meyi  bırak  da  anlat.  Ne  istemişler  bizim  zavallı  Hacı  Nuri   kardeşimizden?  Yani  hani  beni  fırlatsalar  anlayacağım  da  Nuri  üstadın  hiç  kimseye  eli  değmez  dili  değmez.  Halim  selim,  kimseyi kırmamaya  çalışan,  gönül  ehli  bir  insandır.

-Hocam  az  beni  dinler  misin?

-Nesini  dinleyeceğim  ya.  Gitmiş  benim  aslan  gibi  arkadaşım.  Sen  ‘’  Beni  dinle’’  Diyorsun.  Neyini  dinleyeyim?  Sen  şimdi  fazla  uzatmadan söyle.  Nuri’den  ne  istemişler  de  fırlatmışlar?  Kanlıları  filan  mı  varmış?  Neden  fırlatmışlar?  Daha da  önemlisi  nereden  fırlatmışlar?  Hangi  uçurumdan?

-  Hocam  uçurum  mu  değil  mi  bilmem  ama  Nuri’nin  fırlatıldığı  yer Goheung  adlı  bir  yer.

-Goheung mu?  Türkiye’de  bu  adla  bir  yer  var mı?

-Hocam  Türkiye’de  değil  ki...

-Anaaaa  şimdi  anladım.  Bu  isim  Japon  ismine  benziyor.  Nuri  Hoca
,  Japon  Mafyası  Jakuza’nın  eline düştü  herhalde.

-Yahu  ne  Japon’u ne  mafyası...Goheung  denilen  yer  Güney  Kore’de.

-Güney  Kore  mi?  Ooolum  onlar  sever  bizi.  Niye böyle  bir  kötülük  yapmışlar  ki?

-Ne  kötülüğü  hocam.  Adamlar  ülkelerinin  güvenliği  ve  düşmanlarına  karşı  caydırıcılığı  için  fırlatmışlar  Nuri’yi

-Yani  kendi  güvenlikleri  için  bizim  Nuri’yi  feda  etmişler  ha?  Yazıklar  olsun.  Biz  onların  canını  korumak  için  Kore’de  onca  şehit  verelim  sen  şunların  yaptığına  bak.

-Hocam  sabahtan  beri  anlatamadım.  Adamların  kötü  bir  şey  yaptığı  yok  ki.

-Nasıl yok?  Nuri’yi  fırlattılar  diyorsun.  Benden gizliyorsun  ama  zavallı  parça  parça  olmuştur  kesin.

-Yok  hocam  vallahi  de  billahi  de  Nuri  sapasağlam  tamamlamış  görevini.

-Bir  dakika...  Nuri  görevini  tamamlamış  mı?  Oooolum  kafamı  allak  bullak  ettin.  Bütün  bu  olup  bitenler  Nuri’nin  rızası  ile  mi  olmuş.

-Hocam  saçmalama.  Adamlar  fırlattıkları  rokete  ‘’ Seni  uzaya  fırlatacağız.  Rızan  var  mı?’’  Diye  mi  sormalılardı  yani?

-Uzaya  fırlattıkları  roket mi?  Nuri  Roket  mi   ?

-Evet  ya...  İki saattir  sana  bunu  anlatmaya  çalışıyorum. Nuri  Güney  Kore’nin  imal  edip  uzaya  gönderdiği  ilk  yerli  ve  milli  roketi.

- Allah  canlarını  alsın  inşallah.  Aklım  başımdan  gidiyordu  az  kalsın.  Herifler  roketlerine  verecek  başka  isim  bulamamışlar  mı?

-  Valla  manasını  internetten  araştırdım  ama  bulamadım.  Nuri’nin  dillerinde  mutlaka  bir  karşılığı  vardır.

-Sabah  sabah  bana  şok  yaşattın resmen.

-Beş  Nuri’den  başka  Nuri  tanımıyorsan  kabahat  benim  mi  hocam?  Hem  bence  sen  kahvaltını  yapıp  sigaranı  içmeden  telefonları  açma.))))
( Nuri’yi Kim Fırlattı? Niçin Fırlattı ? başlıklı yazı Sami Biber tarafından 28.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.