Caner,ustabaşının akrabası,askerlik çağına gelmiş,lise mezunu,boyu  posu yerinde,cillop gibi bir genç fakat içinde bir dirhem sorumluluk ruhu,öğrenme isteği ve girişimcilik çabası yok,sürekli uyaracaksın,sürekli kontrol edeceksin,sürekli düzelteceksin ki sorun çıkmasın.Bunu  herkes biliyor ancak işin içinde ustabaşı olunca kimse sesini çıkartamıyor.

Bütün hazırlıklar tamamlandı,son kontrolleri yapıyoruz,Caner zaten başrol oyuncumuz:
-Çorbalar yerine kondu mu?
-Kondu,usta.
-Büfe atıldı mı?
-Altıldı,usta.
-Kesimde ne var?
-Fırında  tavuk.

O esnada ustabaşının  yardımcısı gelip:
-Sessiz olun,diyor,usta ofiste uyuyor.

Buyrun cenaze  namazına,insanın  daha fazla gürültü çıkarası geliyor,ne kadar çalışan varsa o kadar da yatan  vardır fakat bu madde iş kanununda yazmaz.

Bizler  iş yerinde uyumaya kalksak kimse nedenini sormaz, tutanak yazarlar ve kapının önüne korlar ve de derler ki:
- Buraya uyumaya mı geldiniz?
( Usta Uyuyor başlıklı yazı berberce tarafından 25.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.