Ben siyaset  konuşmaktan hiç hoşlanmıyorum çünkü hepsi eninde sonunda tükürdüğünü  yalamak zorunda kalıyor.İnsanlık,vicdan,akıl kişilik,ahlak hatta namus gibi kutsal değerler bir bakıyorsunuz yerlere serilmiş.Hepsinin ağzında,"bayrak,vatan,millet,hak,demokrasi,özgürlük"o halde  neden bunca tantana?

Her konuda konuşurken mangalda kül bırakmazlar sanki kendileri sütten çıkmış ak kaşıklar...

Dikkatimi çeken bir konu var,eline mührü veriyorlar o küçücük kutucuğa taşırmadan,basmanı istiyorlar,iyi de o seçmenlerin arasında on sekiz yaşını doldurmuş olanlar da var,seksen yaşını doldurmuş olanlar da.Yani şunu söylemek istiyorum;oy kullanırken bile özgür değiliz, o kutucuk  kaldırılsa olmaz mı,milyonlarca oy geçersiz sayılıyor,sandığa giden vatandaşa, o kağıtları basan matbaaya,dağıtanlara,sayanlara, sandık görevlilerine ve buna çözüm bulmayan   tüm politikacılara yazık değil mi?

Söylenecek çok şeyler var fakat susmak gerek.

Siyaset felsefesi filozofları bakın neler  demişler:

"Halk,hükümetinden korktuğu zaman tiranlık;hükümet  halkından korktuğu zaman özgürlük vardır."Thomas  Jefferson

"İnsanları kandırmak,kandırıldığına inanmaktan daha kolaydır."Oscar Wilde

"Lider örnekle liderlik eder,güçle değil."Sun Tzu

"Politikacıların %90'ı kalan %10'a kötü şöhret veriyor." Henry A. Kissinger

"Güçlü olmak hanımefendi olmaya benzer.Birilerine öyle olduğunuzu söylemek zorundaysanız öyle değilsinizdir."Margaret Thatcher

"Alt sınıflardaki sefalet,üst sınıflardaki insanlıktan çoktur."Victor Hugo

"Politika,endüstrinin eğlence şubesidir."Frank Acton

"Hükümetin sonu toplumun mutluluğudur."John Adams

"Lider,umut taciridir."Napoleon Bonaparte

"Sıkılmış bir yumrukla tokalaşamazsınız." Indira Gandhi
( Öylesine başlıklı yazı berberce tarafından 22.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.