Çiçekler Diyorum

Çiçekleri hiç sevmeyen insan var mıdır? Sanmıyorum. Eğer insanın fabrika ayarlarında bir bozulma yoksa seveceğini düşünüyorum. Çiçekler diyorum. Çiçeklerden öğreneceğimiz o kadar çok şey var ki... Hayır çiçekler renklerinin farklı oluşundan dolayı birbirine düşman olmazlar falan demeyeceğim. Bunu çoktan öğrendik...


Bütün çiçekler bu dünyaya ayrı ayrı güzellik katarlar. Renkleriyle, kokusuyla, güzellikleriyle... Hepsi bir güzellik getirir. Bir ahenk, bir ferahlık, bir mutluluk...


Bazı çiçeklerin sadece bir gün açtığını biliyor musunuz? Sadece bir gün. Ertesi gün solup gidiyorlar. Bir gün dahi olsa rengiyle, kokusuyla, ahengiyle, güzelliğiyle mutluluk katıyorlar hayata.


İnsan da çiçekler gibi güzellik katmak için vardır bu dünyada. Rengi, güzel ahlakı, iyiliği, sevgisi ve merhametiyle...


Çiçekler bize hayata nasıl bakmamız gerektiğini öğretiyorlar. İnsan da çiçek gibi mutluluk, güzellik getirmeli. Çiçek gibi barış, huzur, ahenk, renklilik, iyilik getirmeli dünyaya.


Demem o ki çiçekler gibi insanlar da bulunduğu yeri cennete çevirmeli...

( Çiçekler Diyorum başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 22.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.