Siz de elektrik ücretlerini çok pahalı buluyor musunuz? Elektrik derken ütünüzü, televizyonunuzu ya da radyonuzu çalıştıran elektrikten bahsetmiyorum, insanlardan ve diğer canlılardan aldığınız, almaya çalıştığınız pozitif ya da negatif elektrikten bahsediyorum...


Güne başladınız, iş yerinde ya da başka başka herhangi bir yerde birisinden negatif elektrik aldığınız zaman, gün boyu rast gitmeyebilir işleriniz... Bazı insanların zaman zaman eşref saati vardır, bazı insanlarında tam tersi eşek saati vardır, bu eşek saatlerine denk gelmemek lazım...


Kablolardan gelen elektriğin saat ücreti bellidir, fatura gelir elinize, gider bir kaç gün sonra bankaya yatırır, ödersiniz bir şekilde. Ancak negatif elektriğin görünürde bir ücreti olmasa da, birisinden aldığınız o negatif elektrik, sizin gün boyu kötü bir performans sergilemenize sebep olur, tabi o da size yol su elektrik olarak değil de, sinir bozukluğu, uykusuzluk, bir kaç sakinleştirici hap olarak dönecektir...


En güzel yapılacak şey, sizi sürekli eleştiren ve kendini, dev aynasında gören insanlardan uzak durmanızdır. Ben şahsen böyle yapmaya başladığımdan beri, inanın kafam yerine geldi. Hiç fark etmez, isterse çok yakın arkadaşınız ya da akrabanız olsun, silin defterden, telefon rehberinizden, sonra onlar düşünsün sizi kaybettiklerine onlar üzülsün... Büyük egolar, lafa gelince sürekli övülmeyi, sevilmeyi bekleyen, ama kendileri maskelerle dolaşan, o tip insanlar beni rahatsız ediyor, sizi de ediyorsa hiç acımayın...


Sizi seven insanları sizde sevin, sevmeyenler ise kendi bilir. Kimselere kendimizi, kendinizi zorla sevdiremeyiz. Rehberdir bize bu güzel ayet ki İSRA/37 Şöyle buyuruyor Rahman ''Yeryüzünde böbürlenerek yürüme çünkü sen ne yeri delebilir ne de boyca dağlara ulaşabilirsin.''


Öfke, nefret ve sonrasında ortaya çıkan şiddet ki çoğu zaman toplumda, trafikte, başka başka yerlerde denk geliyoruz insanlara hiç bir fayda sağlamadığı gibi, bir çok yıkımlara, travmalara da yol açıyor... Üç beş saniyelik anlık öfke neticesinde, hapislerde geçirilen onlarca yıllar, kaybedilen zamanlar ve hayatlar, parçalanan aileler... İyi düşünün pozitif elektrik yüklenin, karşınızdaki insanlarında size öyle yaklaştığını çok kısa zamanda göreceksiniz...

( Negatif Elektrik Ücretleri Ne Kadar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.