Bir okul, bir lise düşününki yurdumuz Türkiye'nin kaderine etki edecek siyasetçiler, devlet adamları, şairler, yazarlar, sporcular yetiştirmiş. Bir lise düşününki, devlet okulu olmasına rağmen, her konuda özel okullar ile başa baş yarışmış, yarışırken de eğitimin kalitesinden asla ödün vermemiş... Bir lise düşününki bünyesinde görev yapan değerli eğitimcileri, aydınlık Türkiye için, Cumhuriyetin bekası için, kimselere taviz vermeyip, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün dediği gibi ''Öğretmenler yeni nesil sizlerin eseri olacaktır.'' düsturuna her zaman sadık kalmış, geleceği şekillendirmiş... Ne kadar gurur duysak azdır... İşte bu Lise, bizim yuvamız, bizim ilim irfan kaynağımız olmuş Bahçelievler Deneme Lisesi her zaman sıralarında gururla dirsek eskittiğimiz, teneffüslerde koridorlarını arşınladığımız, bahçesinde top koşturduğumuz, zaman zaman öğretmenlerimizin hoş görüsüne dayanarak da olsa ki af etsinler bizleri, haylazlıklar yaptığımız, her ortamda çıkıp göğsümüzü gere gere ''Evet, evet ben de Bahçelievler Deneme Lisesi mezunuyum.'' diyebildiğimiz, yuvamız bizim...


Demokrasi şehidimiz Rahmetli Uğur Mumcu ağabeyimizi, ne Türkiye ne de bizler asla unutmadık. Karlı bir Ankara sabahında aramızdan ayrılmış olsa da, fikirleri her zaman biz Deneme Liselilere ilham kaynağı olacaktır...


Sporda ki başarılarımızı burada anlatmaya kalksak, zaten bunları yazmaya sayfalar bile az gelecek, Türkiye ve Dünya çapındaki başarıları ile övündüğümüz değerli sporcularımız, spor adamlarımız her zaman Türkiye'nin gündeminde geniş yer edinecektir...


Bizler çok yıllar önce, okulumuzun sıralarından hayata doğru sağlam adımlar attıktan sonra, Bahçelievler Deneme Lisesi Mezunlar Derneği adı altında, çeşitli sınıflardan dönem ve okul arkadaşlarımızla, değerli öğretmenlerimizden bazılarıyla, bir araya gelip, derneğimizi yaşatmaya, okulumuza elimizden geldiğince katkı yapmaya çalışıyoruz... Zaman zaman lisemizin çalışkan ama maddi durumu çok da iyi olmayan öğrencilerine üyelerimizin katkılarıyla karşılıksız burs veriyoruz...


İnanınki aylık aidatlarımız belki bir paket sigara parası bile değil, ödeyemem diye korkmanıza ve aidat ödemek için tüketici kredisi ya da taksitli nakit avans filan çekmenize gerek yok. Gelin tanışalım, eski günlerdeki gibi kaynaşalım, okulumuza, derneğimize, yurdumuza katkılar yapalım...

( Bir Okul Düşününki başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.