200 LÜKLER
HAYIRLI OLSUN 
Paranın alım gücü
Para basarak sağlanmaz.. 
Para basmak ,piyasada dolaşan para sayısını arttırarak  bollasan paranın ,tezgah saldırısında ürünün  fiyat arttırarak kendini korumasını,rafdaki ömrünü uzatma çabasına katkı sağlar.. Bu durum paranın alım gücünü düşürür...Kısır erkek de sperm hücresi  vardır. 10 milyon kadar dır..Döl yatağında kalır , yumurta hücresine  kavuşamaz.. Varlığı yokluğa eşittir.. 
Yeni 200 binlikler, döl yatağında ölen sperm hücresi gibidir.EYT sebebi ile emekli olanlara yapılan ödemeler,bayram harçlığı sebebi ile emeklilere ödenen ikramiyeler,raf carpismasinda,mallara yenilmeye mahkumdur..Çıldıran enflasyon karsisinda mal satılsa bile yerine koymak isteyen esnaf,fiyatı şişirir. Aynı mantıkla toptancı da satsa bile  yerine koyamayacagı malın fiyatına koyar..Fabrikatör de hammadde alımında ayni taktiği uygulayan tedarikçiden, pahali alıp pahalıya uretince sattığı mamul ürüne koyar..Zincirleme koyma faaliyeti taze 200 lügun kaderini etkiler ve bi s2me yaramaz.. Bayram harçlığı da gider, eyt linin maasda kira yetmez..
Biz buna 3c olarak KISIR ERKEK SENDROMU diyoruz..Üreme yeteneği olan erkek de 80 milyon civarında  sperm hucresi vardır..Bu yetenegı olmayana erkek de 80 milyon olmasa  da  10 ile 30 milyon civarında hucresi vardır ama bir yumurta hücresine gücü  yetmedigi icin Yapay döllenmeye muhtaç kalır...Bunu da doktor bir tüp icine alır yumurta hucresi ile buluşturarak döl yatagına yerleştirir.. İsbu Doktorun operasyonu gibi ülke Ekonomisi, artık yapay döllenme icin gücü Yeterse; -ödünlü ek anlaşmalarla yabancı sermaye çekmeye, 
-gücü yeterse ek anlaşmalarla uluslararası banka ve fonlardan  borclanmalara -bulamayınca da vatandaşına yüklenecek memesinin yanına ek bir meme takarak ek  vergilerle,sağıma geçecektir  ...
Ne oldu simdi ?vermenin sonu yoktur..Vere vere ,alamamanin  sonsuzluğunu yakalarsın .Herkes.emekli ama tarlada.calisacak isci yok..Herkes.emekli ama fabrikada çalışacak isci yok..para dersen.piyasa da b*k ,ama alım gücü yok
Muhtar adayına da ekonomi dersi verdiriyorlar ya...Abbas gitse de senaryo değişmez.Gelen Abbas da yolcu... Kacınilmaz son cifte Memeli degil çok memeli vatandas

Torun Halili
( 200 Lukler Hayırlı Olsun başlıklı yazı HALİLİ tarafından 23.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.