Sen ey sınavda kopya çekerek başarılı olduğunu sanan öğrenci!

Sen ey pide kuyruğunda  hile yapıp öne geçen vatandaş!

Sen ey Ankara'daki dayısının referansıyla düşük puan almasına rağmen mülakatı geçen haramzade!

Sen ey ehliyet ve liyakata bakmadan kendi yakınını, kendi partilisini, kendi hizbini torpille işe yerleştiren yetkili!
 
Sen ey rüşvet vererek veya alarak hak etmediği işler yapan muhteris!

Sen ey güçlü, varlıklı makamı yüksek olanları kayırarak garibanın aleyhine hüküm veren kifayetsiz!

Sen ey görevini kötüye kullanan, makamını kullanarak yolsuzluk yapan döner koltukta oturan!

Sen ey işçisinin alın terinin, emeğinin karşılığını vermeyen sömürgen patron!
 
Sen ey insanların inancının gereği gibi giyinmesini, yaşamasını ve ibadet etmesini yasaklayan zorba!

Sen ey başkalarının inanç ve düşünceleriyle alay eden, hakaret eden ateist yobaz!

Sen ey bir dine inandığı için ahlakın, adaletin, merhametin pabucunu dama atan dinidar!

Sen ey trafik kurallarına uymayan, uyanıklık yaptığını sanarak başkasının yol hakkını çalan trafik canavarı!
 
Sen ey gözünü para bürümüş, durduk yere zam üstüne zam yapan fırsatçı! 

Sen ey kamunun, yetimin hakkını ihale yoluyla cebine indiren arsız!

Sen ey başkasının emeğini, hakkını, malını, mülkünü gasp eden çalan hırsız!

Sen ey eşine, çocuklarına şiddet uygulayan insan kılıklı... 

Sizler nesiniz biliyor musunuz?
Hepiniz ahlaksızsınız. AHLAKSIZSINIZ. 
AH-LAK-SIZ-SINIZ...
( Sen Ey başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 1.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.