Başınıza hiç geldi mi  bilmiyorum,gelmiş olmalı,bazı zamanlarda aksilikler  üst üste gelmeye başlar.Misafirleriniz gelecektir mesala ya elektrikleriniz  kesilir  ya  tüpünüz  biter  ya televizyonunuz  bozulur ya da  bir eşyanız kırılır.

Karısı mutfaktan  bağırdı:
-Ne biçim fırın bu, daha garantisi bitmemişti bozuldu  galiba.
-Şifresini girdin mi,dedi,kocası,bir de azar işitti.
-Ne şifresi canım dijital değilki bu,kaç aylardır kullanıyorum şifre istemedi bugüne kadar.
-Sen şifresini gir!
-Ya sen mi anlamıyorsun ben mi anlatamıyorum,bunun böyle bir özelliği yok.
-Vardır vardır.
-Varsa gel sen yap o zaman.

Yerinden yavaş adımlarla kalkıp fırının bir altına bir üstüne  hafifçe dokunduktan sonra fırın çalışmaya başladı ve içindeki  tavuk  kanatlarını  kızartıverdi.

Karısı sordu:
-Neymiş bunun şifresi,tokat mı?
-Hayır,dedi,bütün işlerin şifresi  ne ise onun şifresi de o:besmele.
( Şifre başlıklı yazı berberce tarafından 27.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.