Şiir Okuruna Notlar 060515 Çarşamba

06*05*15
ÇARŞAMBA

ŞİİR OKURUNA NOTLAR
En velut dönemimi yaşıyorum. PEYGAMBERLER TARİHİ, OSMANLI TARİHİ, ÇANAKKALE DESTANI, ölüm şiirleri, denemeler, anılar. Bazen günde üç yazı yazıyor ve sitelerimde yayınlıyorum. Okunduklarını gördükçe şevkim artıyor.
Bunca ölüm peş peşe gelince depresyona giriyordum. Ancak ölüm ve aşk şiirleri, ardından sökün eden peygamber şiirleri, 2 bölümünü birkaç sene önce yazdığım Çanakkale destanı ve en son yazmaya başladığım efendimizin hayatı beni depresyondan kurtardı.
Kendimi iyi hissetmiyorum. Tansiyonum sürekli düşüyor. Ama olsun hayatımın en zevkli dönemini geçiriyorum. Annemi kaybettim ama hayatımı eserlerimle dolduruyorum. Eserlerim benim aşklarım. Ne diyordu büyü yazarlardan bir dehanın çocuğu on yılda bir doğum sancısı çeker.
O güzeli gördüğüm gün yeni bir doğum sancısı çektim. Şimdi o imkânsız aşk beni yeniden kuşatarak yeniledi. Adeta gençleştim. Herkes genç görünüşüm ve taşkın halimi merak edip soruyor. Onlara bu aşkımın neşesini anlatmam imkansız.
Bu aşk beni her dem yeni yapıyor. Mecazi ve hakiki aşk arasında gidip gelmem beni yaşam sevinciyle dolup dolup taşırıyor. O zaman kendimi yeniden doğmuş hissediyorum. İçimden bahar şarkıları söylemek geliyor. Aynı oranda hüznü de birlikte ve yoğun yaşıyorum.
O güzeli gördükçe içim kıpır kıpır ediyor. Bir volkan ateşleniyor ve patlıyor. Kendimi aşıyorum. Onun özge sularında aşkla dolup taşıyor, şiirler yazıyorum, şiirler yaşıyorum. Aşkla yaşıyor, aşkla dolup taşıyorum.
Şimdi kitaplaşmak zamanı diyorum ama buna vakit bulamıyorum. Şiir yazıyorum, düzyazı kaleme alıyorum. Eserlerim boyutlarını artırıyor. Eğitim üzerine yazılar, yazılar 2, anılar, ölüm şiirleri, yeni aşk şiirleri. E kitaba devam etmeliyim gelecek orda. Mobidik. com ’da varım 4 eserle. Ona bir dört daha katacağım. Antoloji.com ünlü şairlere yaptığı videoları bana da yapmış. Gönendim.
Öğrencilerim derste şiir okuduğum sahneleri çekiyor. Öğretmen arkadaşlar şiir okumamı istiyor törenlerde. Akif üzerine yazdığım şiiri bir toplantıda okudum. Beğeni aldı. Ey Kutlu Peygamber şiiri öğrenci kutlamalarında okundu.
Şehrazat ta.


Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 7.5.2015
( Şiir Okuruna Notlar 060515 Çarşamba başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 26.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.