Görünen  köy kılavuz istemezmiş,bunu şunun için söylüyorum evlilik; üremek,gelişmek ve değişmek demektir yani sorumluluğu ağırdır.

Evlenmek isteyen bir arkadaş var neredeyse iki yıldır  uğraşıyor,kız evi naz evi demişler ama  çok naz aşık usandırır da  demişler.Kimsenin  mutluluğunda gözümüz yok  fakat  mutlu olabileceklerini   sanmıyorum.

Hovarda kelimesini kullanmayı  ben tercih ediyorum,"çapkın " biraz  daha cazip  ve eğlenceli gelse de kullanmayacağım,bu kötü huyu meşrulaştırmaya,özendirmeye  niyetimin olmadığı gibi kibarca da söylemek istemiyorum.

-Sen evlenmesen daha iyi olur,dedim,üzülmeni istemem.
-Ben mutlu olmak için evleniyorum,dedi,üzülmek için değil
-Fazla uzun sürmez dedim,emin bir şekilde.
-Sen çok biliyorsun,dedi,hiç yüzü  bile kızarmadı.

Herkes  kendine yalan söyler ancak ve ancak  kendini kandırır,aldatır yine atalarımız ne demiş ,ne ekersen onu biçersin.
( Hovarda başlıklı yazı berberce tarafından 24.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.