Bilemezsin
Baharı da kışı da kendi içinde yaşar insan. Dış görünüşü bahar gibi olabilir ama içinde kışları yaşar bilemezsin.

Mezarda yatanlar için yukarıda bahar olmuş kış olmuş fark eder mi?
İçi geçmiş, sevgisiz kalmış, kalbi taşlaşmış, merhameti sökülüp alınmış insan da öyledir. Ona ne yazdan bahardan, içi kışla dolduktan sonra. 

Önemli olan kendi içinde ne yaşadığıdır.

İnsanlar dışarıdan mutlu görünür oysaki içinden kan ağlar bilemezsin. Durumu zengindir, varlıklıdır oysaki içinde bir gram huzur bile yoktur bilemezsin.

Görünüşü güzeldir, yakışıklıdır, şıktır oysaki içinde ne kinler, ne nefretler, ne çirkinlikler vardır bilemezsin.
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Görünmediği gibi de değildir.
İçinde ne taşıdığı ve ne yaşadığıdır aslolan.

Sevgiyle, merhametle, iyilikle, güneşler doğsun içine. 
Nezaketle, affetmekle baharlar gelsin gönlüne.
Mutlu etmekle, infak etmekle çiçekler açsın yüzünde... 
( Bilemezsin başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 22.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.