Onu çok seviyordum  ancak hala onu çok seviyorum dersem kendime yalan söylemiş olurum,onu bir gün görmesem merak edip tüm arkadaşlara sorardım şimdilerde ise ne sesini duymak istiyorum ne yüzünü görmek,zaman en sinsi,eli kanlı bir katil...

Selamı sabahı  kesince dikkatini çekti tabi çünkü benim surat asıp kin ve nefret dolu bakışlarıma alışık değildi, şaka yaptığımı sandı.

"Dilini mi yuttu bu?"  "Dilini eşek arısı sokmuş galiba,"diyerek arkamdan laf atsa da dönüp bakmıyorum,bakmayacağım.

"Senin  bu kadından alıp veremediğin nedir,"diye soranlara  karşı yine sessizliğimi koruyacağım.

Eşiyle arasının pek iyi olmadığını, çocuğunun ise psikolojik  rahatsızlığının olup geceleri uyumayıp konu komşuyu rahatsız ettiğini,evde bir yangın çıkarmasından ve yahut kendisine  zarar vermesinden korktuğunu anlatmıştı geçtiğimiz yıllarda.

Sosyal medyadan da arkadaşımdı sürekli fotoğraflarını,acılı sözler ve arabesk  şarkılar paylaşırdı.Birilerine gönderme yaptığı apaçık ortadaydı ve: "Sakın beğeni yapma,yorum yazma," diyerek beni devamlı ikaz ederdi,gerekçe olarak kocasının çok kıskanç olduğunu söylerdi.

Şoför abinin söylediklerine inanır gibi değildi  dün akşam,iş arkadaşımdı çünkü Leyla Hanım onu benden iyi tanıyamazdı meğerse tanıyormuş,ağzım açık  kaldı:
-Leyla Hanım mı?
-Ta kendisi.
-Ama nasıl olur,başını yerden kaldırmaz o,kimseyle  pek muhatap olmaz.
-Adı Leyla,eşi de aşçılık yapıyor hatta eşi bir dönem yurt dışında çalışmış.
-Evet,ee bu kadın...
-İlişkisi varmış hem de burda çalışan birisiyle.
-Yok artık!
-Nerde buluşmuşlar biliyor musun,arkadaşının evinde.


( Leyla Hanımın Halleri başlıklı yazı berberce tarafından 21.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.