Hadi Bir Şey Söyle
Bir gün gelir de öylesine severmiş insan. 
Öylesine özlermiş. 
Öylesine yanarmış. 
Öylesine kanarmış. 
Aşka dair ne varsa öylesine taşırmış.

Aşkla öylesine yaşarmış diyeceğim ama öylesine de yaşanmaz ki. Böyle de olmaz ki. Aşk laftan anlamaz ki. İşte buna karşıyım ben. Aşk laftan anlayacak arkadaş. Laftan, sözden,  ahlaktan, saygıdan anlamayan aşk, aşk olur mu? Severken, aşık olurken gönle söz geçmeyebilir ama ya sonrası?

Ahlakı, hukuku, insanı çiğneyen aşk, aşk olur mu? Olmaz tabi. Hayat da aşk da öylesine yaşamaya gelmez. İyilikle, güzellikle, saygıyla, edebiyle, diniyle, kendini, haddini, hukukunu bilerek yaşayacaksın.

Senin aşkınla öylesine değil ama böylesine yaşıyorum. 
Böylesine özlüyorum. 
Böylesine inanıyorum. 
Senin aşkını evcilleştirdim ben. Anlıyor musun? Gönlüme ilk başta söz geçmiyorsa da şimdi söz geçiyor. 
Bana bir şey söyle. Bak nasıl dinleyecek.
Hadi bir şey söyle...
( Hadi Bir Şey Söyle başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 18.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.