Kıyamdayız!

KAZIM ÖZTÜRK

ÖZTÜRKÇE

[email protected] 

[email protected]  

[email protected]

semazen.net         

 

                                                           KIYAMDAYIZ!

Kıyam; dik duruş, samimi duruş, kendini yaratanla iletişime hazır hale getirerek beklemek, dünyevi ve şahsi hiçbir şeyi beklememek, sadece Bir’in karşısında olduğu şuurunda olmak, dilimizle, bütün varlığımızla mesajları anlamaya çalışmak ve uygulamaya söz vermek… anlamı taşır.

Kıyamda olanlar; baldıran zehiri içmeye adaydır. Ölüm onlar için şeb-i arustur. Ölümü öldürenlerdir onlar! Ölmeden önce ölenler, kıyamda duranlardır. Kıyam; kararlı olmak, açlığa, susuzluğa tahammüldür! Zorluklara göğüs germektir. Kıyamda duranlar, daima ileriye, önlerine bakar, asıl meseleye odaklanırlar! İlahi mesaj dışında onları başka hiçbir şey ilgilendirmez. Bu mesajlar ki; insana değer veren, toplumsal olumsuzluklara dur diyen, bir kötülük olduğu zaman, eliyle, diliyle… yok etmeye çalışan, mıymıntılıktan hoşlanmayan, tembelliği sevmeyen, adam sende olmayan, beni ilglendirmez, bana ne… hamakatına izin vermeyen, adaletin, barışın önüne engeller konduğu zaman korkmadan mücadele eden…bir anlayıştır! Bu kutsal mesajlar, insanı inşa eder. Kimseye düşüncesinden, fikrinden dolayı baskı uygulamaz. Kıyamda olmak; dünyayı barış mekanı ve cennet yapmak demektir. Kıyamda duruş; daima uyanık olmak, etrafıyla ilgilenmek, komşusu açken kendisi tok yatmamak, Allah’a ait olanı Allah’a, kula ait olanı kula eksiksiz vermek anlamı taşır. Bilmem anlatabil dim mi?                     

Gerçekten Türkleri olmadık ayak oyunlarıyla haritadan silmek, dünyadan yok etmek için çaba sarf ettiler, ediyorlar! Tarih sayfalarına baktığımız zaman her daim Haçlı ve Hilal çatışmalarını görüyoruz.

Globalleşen dünyada taşlar yerinden oynamış, İslami hassasiyetler gittikçe bir çığ gibi büyümektedir. Zaten; Belçika’da, İsviçre’de, İsrail’de… olanların altında yatan gerçek budur. 

Bugün İslama karşı bir duruş sergilenmeye çalışılıyor, Türkiye’nin AB’ye girmemesi için çabalar sarf ediliyorsa, İslami değerlerden rahatsızlıklar sergileniyorsa.. bu; İslamofobinin etkisidir.

Ama şunu belirtmeden geçemeyeceğim; bizler islamın temsilcileri olarak, Kur’ani hükümler doğrultusunda hareket etmeye, islamın güzelliklerini bütün insanlığa göstermek zorundayız.

Türkiye'de işleyen bir düzen, yürüyen bir istikrar var! AK PARTİ, Türkiye'de, şimdiye kadar yapılamayanları yaptı! Vesayet sistemine, darbeye, hukuksuzluğa, yolsuzluğa... “DUR” dedi. Terörü bitirdi! Birkaç yıldır terör yüzünden Türk bayrağına sarılı şehit cenazeleri gelmez oldu! Dünyada ses getiren bir ülke konumuna yükseldi! İnsanlarımız tarifi mümkün olmayan bir rahatlama ortamına girdi! Bir zaman, "kamusal alan" adıyla millete giydirilen deli gömleği yüzünden başı örtülülere özgürlük geldi! Kat sayı saçmalığı sebebiyle kapısına kilit vurulan Meslek Liseleri ve İmam Hatiplerde gözle görülür derecede çoğalma ve talep patlaması meydana geldi! Bütün bunlardan; Batı, Haçlı zihniyet, Siyonizm... rahatsız oldu! Tek bir, Türkiye'ye karşı bütün dünya seferberliğe girdiler! "nasıl olur da Türkiye'ye çelme takar, ilerlemesine engel olur, ayağa kalkmasının önüne geçeriz" dediler! Bunun için içimizdeki, satılık kalemleri, kiralık beyinleri, vatana kurşun atanları, terörün yanında yer alanları, çeşitli vaadlerle yanlarına aldılar! Düşünün bir kere, bir tarafta Türkiye, diğer tarafta bütün Batı, Haçlılar, Siyonistler, Terör odakları!... "terörü bitireceğim, çözüm süreci ile ülkede; barışı, kardeşliği, huzuru ikame edeceğim, Türkiye'yi dışa bağımlılıktan kurtaracağım, Lozan anlaşmasının 100. yılında artık Türkiye; kendi petolünü, kendi madenini çıkaracak! Kendi uçağını, kendi helikopterini, kendi tankını, kendi denizaltısını, kendi insansız hava aracını....yapacak! Şimdiye kadar Türkiye'yi empeyral güçler sömürdü, buna izin vermeyeceğiz...." dediği için şer odaklar güç birliği etti ve bir terör örgütü olan HDP, daha doğrusu PKK ile ittifak yapmaya zorladılar MİLLET İTTİFAKINI.

Aşağıda PKK liderlerinin açıklamalarını okuyunca Millet ittifakının nasıl yanlış bir yolda olduğunu, Türkiye’yi selamete ve istikrara götürecek yönetimin CUMHUR İTTİFAKI olduğunu göreceksiniz.  

PKK elebaşı Mustafa Karasu’dan 6’lı koalisyona destek: — 6'lı masa umut yarattı. — İktidar, ‘Tek bir terörist kalmayana kadar yok edeceğim’ diyor. — Erdoğan’a karşı en büyük mücadeleyi biz verdik. — Emek ve Özgürlük İttifakı (HDP, TİP, marjinal sol) üzerine düşen sorumluluğu yerine getirecek.

 

PKK elebaşı Cemil Bayık: “-Erdoğan ve Bahçeli siyasetine yardımcı olmayın. -Bizim arzumuz Türkiye'de CHP, İyi Parti iktidarı olsun.”

 

PKK elebaşı Duran Kalkan'dan muhalefete ittifak çağrısı: “Ayrılıklar önlenmeli. Küçük şeyler mesele yapılmamalı. Daha fazla ittifak, ilişki, birlik. Tarihe gömmek gerekiyor onu (Erdoğan’ı)" Çıkıp şu katile cevap verecek yok mu? Bunlarla aynı safa düşenlere ne yazık!”…

 

Erdoğan'ın kellesini isteyenler, Türkiye’yi; teröre, uşaklığa, huzursuzluğa, ülkeyi kan gölüne döndürmek istiyorlar! Erdoğan bu ülkeye ihanet mi etti? Paralelin, Haçlıların, Siyonistlerin, Siyonist uşaklarının... yaptığı ihaneti görmeyenler, Erdoğan'ı şamar oğlanı sanıyor! Kusura bakmayım ama Erdoğan'ı size yedirmeyiz! Onun Türkiye'ye yaptığı hizmetleri, bu uğurda başına gelen felaketleri, çektiği ıstırapları siz bilmeseniz de bendeniz yakinen biliyorum! Ülkemin, AK PARTİ iktidarından önce hangi badirelerden geçtiğini en iyi bilenlerdenim. Yaşı 40 ile 50’nin üstünde olanlar bunu bilir. 

 

( Kıyamdayız! başlıklı yazı Öztürkçe tarafından 15.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.