Televizyonlarda yüzlerce kanal, bu yüzlerce kanalda da hemen hemen birbirinin kopyası yüzlerce dizi film. İnsana değer katan, insanı çoğaltan kültür programlarını da ya da filmleri büyüteç ile ara ki bulasın.

Bu mu Türk Toplumu? Bu tipler bizim toplumumuzun insanları olabilir mi? Hiç normal evlerde ya da gecekondularda geçen dizilere, fakirliği, yoksulları anlatan dizilere rastladınız mı? Rastlamadınız, bundan sonrada rastlayamazsınız. Olaylar mutlaka bir holdingin ya da büyük bir şirketin çevresinde, havuzlu lüks villalarda geçiyor...

Normal görünüşlü bir insana denk geldiniz mi, bu dizilerde? Gelmemişsinizdir, gelemezsiniz. Erkekler bir başka yakışıklı, kızlar bir başka güzel, adeta afeti devran, tornadan çıkmış gibi. Bunların içinde normal bir vatandaş görünümünde olup da oynayan bir tane insan var mı? Dizilerin isimlerinin bile ne kadar itici olduğunu fark etmiyor musunuz? Yasak Elma, Kızılcık Şerbeti, Taçsız Prenses, Gecenin Ucunda, O kız, Yalı Çapkını vs...

Bir çok dizide entrika, birbirine madik atma, birbirini boynuzlama, almış başını gidiyor. Kimse bunlara dur demeyecek mi? Adeta aile kavramımız ile alay ediyorlar fütursuzca... RTÜK neden devreye girmiyor? Benim kanıma dokunuyor şahsen. Sizin dokunmuyor mu? Bir müddet sonra bunları seyreden gençlerimize, çocuklarımıza bunlar, dizilerde yaşananlar, sanki normal şeylermiş gibi geliyor...

Nasıl ki Kemal Sunal filmlerinde sistemli olarak Şaban ismini değersizleştirdilerse, ''Ki aslında mübarek bir isimdir.'' şimdi de aile değerlerimize saldırıyorlar... Devlet kanallarında ya da özel kanallarda hiç normal bir mekan gördünüz mü? Bir dizide olsun abdest alan ya da yemeğe besmeleyle başlayan, Kur'an okunan, namaz kılınan bir bölüm gördünüz mü? Çok nadir belki bir iki istisnası vardır... Varsa bile bana denk gelmedi...

İçkiyi sigarayı buzluyor, karartıyor göstermiyorsunuz, ne güzel, ama gel gör ki mafya dizilerinde silahlarla yüzlerce insan öldürülmesini, işkence yapılmasını, çocuklarda dahil her yaştaki insanlara göstermekte beis görmüyorsunuz... Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu...

Anneler babalar, çocuklarınızı, çocuklarımızı koruyalım, böyle saçma sapan televizyon program  ve dizilerinden. Yoksa nesilleri kaybetme tehlikesi içerisindeyiz, sonrası ise toplumsal bunalım ve  çöküntüye doğru götürecektir hem bizleri hem de çocuklarımızı...
( Ailelerimizin Temeline Dinamit Koyuluyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.