Tarihte ilk kadınlar günü aslında o yıl ortaya çıkmış...En güzel kadınlar  günü mesajları - Son Dakika Flaş Haberler


Pink Rose Roses GIF - PinkRose Roses Ocean - Discover & Share GIFs |  Beautiful roses, Roses gif, Beautiful flowers


Sitemizdeki tüm hanımefendi üyelerimizin Dünya Kadınlar Günü kutlu ve mutlu olsun.

 

Sizler en üstün canlı olan insan niteliklerine ilaveten gerek annelik gerekse yuva kuran doğuştan erdemlerinizle yarım olan bizleri tümleyen; evrenimizin temel yapı taşlarısınız. Öyle taşlarsınız ki; elmas ve pırlantadan, zümrütten değerli, kayalardan sağlam, saadet pınarlarının arasından aktığı, zarafet sembolü, güçlü ve özgür emekçilersiniz. Donanımlısınız, özverilisiniz, biz erkeklerin altından kalktığı her türlü iş, sorumluluk ve faaliyetin altından layıkıyla kalkarsınız, kalkıyorsunuz da.

 

Başta ülkemiz olmak üzere tüm dünyada kadınların en az yarı yarıya temsil ve sınırsız söz hakkının olacağı günlerin özlemiyle sevgiyle kalın başımızın taçları.

 

Kadına şiddet kabul edilemez. İnsana, canlıya şiddet kabul edilemez, özellikle yaradılışı itibariye hassasiyeti Allah lütfu olan kadınlara şiddet hiç mi hiç kabul edilemez. Gelenek, görenek, ahlak, hurafe safsataları ile mazeretlendirilmeye çalışılan her türlü sözlü ya da fiziki şiddet, taciz felsefi bağlamda yok hükmündedir.

 

Evrenin özgür, özgüvenli, kendine yeten kadınları önünde saygıyla eğiliyorum.

Depremde hayatını kaybeden tüm vatandaşlarımıza rahmet, sevenlerine sabır diliyorum. 

Tekrar tekrar saygı ve sevgilerimle.

Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Kadınlar Gününüz Kutlu Olsun başlıklı yazı MCU :) tarafından 8.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.