Berat Gecemiz Mübarek Olsun


En güzel kandil mesajları: Berat Kandili mesajları ile sevdiklerinizi mutlu  edin... Berat kandiline özel ayetli, hadisli, dualı, yeni, uzun, kısa ve  farklı hayırlı kandiller mesajı



Kardeşliğe daima muhtaç olduğumuz bu günlerde bu mübarek gecede sevgilerin bizi imanla İslam'la birleştiği, dostlukların hiç bitmediği yine de mutlu, umutlu ve sevgi dolu, rahmetlerini yağmur gibi yağdırarak nice mübarek kandillere ulaştıran, Rabbime şükürler olsun.


İslam ki ruhu imanla gül kokulu Resule aşkla  ve muhabbet mührüyle damgalı bu mübarek gecede, kalbi imanla coşan kutsi dava ile sevdalı, sinesinde insanı sevme koruma ile heyecanlı, coşku tufanı ve şükür dualarıyla ilmik ilmik örülmüş güzel insanlar ve yardıma muhtaç insanlara koşanlar,Berat kandilimizi mübarek eylesin inşallah,günahından arınmış beratını alanlardan Rabbim eylesin bizleri inşallah,felaketlerden ve ıslah olmayan insanın şerrinden, çıkar ilişkisine dayalı merhametini yitirmişlerden bizi uzak eylesin inşallah,selamlarımla..


Mehmet Aluç

( Berat Gecemiz Mübarek Olsun başlıklı yazı kul mehmet tarafından 6.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.