1 Büyüklenme Ey Ayna!
Büyüklenme Ey Ayna!
BÜYÜKLENME EY AYNA!



Neden her baktığımda sana 
Sen yüzüme vuruyorsun 
Kusurlarımı ey ayna
Eskirsin birgün 
Silinir sırrın
Düşersin elden 
Gelirsin kara taşa 
Olursun paramparça
Toplarım parçalarını yerden
Kendini bulursun çöp kovasında.

Kalb'i Hazan
03. 03. 2023

Aynaya sitem...ettim amma!
Maksat değildi ayna............
Anlatmak istediğim şey yüzde güzellik değil, içimiz ne alemde, eğer var ise içimizde bir nebze büyüklenme ondan kurtulmak herkesin kendi elinde, hiç kimse büyük değil mal mülk para ile, hiç kimse güzel değil dıştan göründüğüyle, bir gecede birkaç saniyede zenginde fakirde aynı olmadımı depremle, büyürken insan büyütmeli kendini inancıyla, sevgisiyle, iyiliğiyle merhametiyle adaletiyle dürüstlüğüyle. Gerisi hikaye, yenin engel koyan egonuz varsa, vurun taşa parçalayın kibrinizi atın çöpe...



( Büyüklenme Ey Ayna! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 3.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.