Elektrik Faturası

 

Kedidaş/Mırnavdaş Şiirimden sonra 186 aradı, memnuniyet anketi yaptı. 


Bu arada elektrik dağıtım şirketinin Sedaş, parekende satış şirketinin Sepaş olduğunu öğrendim.)))  Sepaşın numarasını aldım ve ilk kez bir elektrik şirketinde muhattap buldum, sistemin açılmasını bekledik, açıldı, Oooo! Müşteri temsilcisi, elekrik faturamın çok yüksek olduğunu söyledi !   8-(   


Üç zamanlı anlaşmamı tek zamanlıya çevirmek istediğimi söyledim, a aa tabi, hemen dedi, Mart tan sonra yani Nisan ayında faturamın tek zamanlı olacağını, rakamın en az %40-50 düşeceğini söyledi.


Uyarmazlar, 15 senedir yüksek benim faturam, kaç kez arşa ulaştı feryadım, elektrikçi çağırdım, ev de kaçak mı var, yok, kaçak olması lazım, yok vallahi hocam, elektrik saati bozuk dedim, peki tamam, saati değiştirdiler, faturam yine yüksek, yine yüksek, ayda 3 -5 gün kaldığım yerde faturam evimin ve iş yerimin elektrik faturasından en az beş kat yüksek. Ben başa çıkamadım,  çaresiz Allah’ım sen nasıl biliyorsan bunları öyle yap, dedim mi, sahiden dedim.


Bir de, madem konu elektrik, müşteri temsilcisine, elektriğimiz olsa bari, dedim, bu kaçıncı kez, elektrik olmadığı için İstanbul'a dönüşümüz. Ben orta okuldaydım buralara elektrik geldiğinde, o zaman da sık ve uzun uzun kesilirdi elektrik, 50 sene geçti, değişti elektrik direkleri, tahta direkler yerini, kimi kısa kimi uzun beton direklere bıraktı, hatta S harfi biçiminde yeni direkler var caddelerde, kablolar artık renkli ve con conlu, yeni trafolar yağmur kar kedi geçirmez, ama yine sık sık ve uzun süre kesiliyor elektrik dedim, a aa dedi, şaşırdı müşteri temsilcisi, neden şikayet dilekçesi vermiyorsunuz, öyle bir seçeneğimiz olduğunu bilmiyordum, var var dedi, ben hazırlıyorum dilekçenizi, ah Allah razı olsun senden evladım, Allah ne muradın varsa versin, 15 senedir faturalar yüzünden her fatura geldiğinde topunuza beddua ediyorum...


Barbaros İrdelmen

İstanbul, 28 02 2023, 00:42

 

( Elektrik Faturası başlıklı yazı Şair Baba tarafından 28.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.