Günlerden Deprem Ayazı Körkıyamet Zemheri 7

Kusursuzluk, mükemmelliyetcilik, noksansizlik, hatasizlik ve muntazam donanimli eksiksiz pürüzsüz ayricalikli üstün seckin imtiyazli olmayi kiskirtip kundaklayan her ÖLÜ DOGUM sancisi; kodlanmis bencil bunak bagnaz hastalikliligin sonu gelmez hasar yikim tahribatlariyla beraber bütün yan etkileri insanligi islevsiz anlamsiz kilacak soyut ve yapay iliskili toplu intiharlar etkisi yapan cöküs cürüme yozlasma ve kokusmuslugu besler barindirir.

 

Cünkü en mükemmel eksiksiz hatasiz kusursuzluk basarisinin derdine davasina düsüp rekor cizgisizle ölüm cizgisini aynilastiran dümdüzlükte, yüksek grafikli erisilmez rakipsizlikte ve sürekli kendisiyle toplanti halindeki OTOKONTROL gardiyanlik mekanimasina sartlanmis insan tipi ve modeli; ugrunda bütün degelerini yitirip kaybederek formatlandigi soyut ve yapay sahteliklere sürekli aclik ve ihtiyac duygusu artirarak baskalasmis bir döngünün kulu kölesi olurken; kendisiyle dahi yarisma saplantisina bedel huzursuzluk mutsuzluk yetersizlik tahammülsüzlük hiclik ve degersizlik asilayanlarin güttügiü ve yönettigi paylasimdan akildan vicdandan ve sorumluluktan mahvolmus kaprisli kibirli sorunlu arizali kendinden baska hic bir önceligi olmayan RUHSUZLUGUN hortlakligini sürükler tasir.

TÜKETiM CILGINLIGI`na kul köle olma meselesidir böylesi. Fakat iki uclu  delik desiklik var bunun burasinda ; yani; hem tüketim cilginligindan cok cesitli menfaat ve cikar getirisi gözeteceksin; haliyle de kisinin kendisiyle yarisan DEGERSIZLIK , zavalilik, hiclik, acizlik, caresizlik gibi gibileri yalnizlayip yabancilastiracaksin; ayni mahkumiyetin horlayip disladigi IC KISIMLARDA diledigin dokunuslara `kendini sifirlayan tarihler gibi `hareketsiz kimiltiiz ölü taklit zaptini talep edeceksin. Olmayacak celiski bu. Sonu atomize olanlarin eksen kaymasina yol acan kabuk kirmalarina yol acacak celiski bu. Kesin kes depresyon artiran birikim yiginagi bu. Üstelik de kendine dahi tahammülü olmayan sürekli degisikliklerin kovalayicisi olan inzivanin birgün mutlaka kendini yeniden talep edilecegi siddetli hasar bu. Evet Edebiyat magazin yozlasmasinin ödedigi zir zibillik simdilik. Fakat her yangin, sonrasinda daha gür yeserme dogumlara gebedir.

 

Buraya iliskili ve bagli olarak, Pekkaka ve Fethulmetal mayinlamali siyasi cikmaz gerilim ve döngülerini iradesiz yetkisiz kendi kaderine terke kapatip kilitleyerek; her istismardan her durumda hic bitmeyen talan vurgun sömürü soygun rant ve yüksek kazanc getirisine gerek uluslararasi gerek yerli isbirlikci cikar ortaklarinin en basta EGiTiMi, YARGIYI, GÜVENLik GÜC ve KOLLARINI zahmetsiz yatirimsiz kendi hüküm ve mülkiyet keyfiyetine el koyanlar; YORO -AMERIKAN yeryüzü isgalciligi ajandasindaki Yeni Dünya Düzenine mahsus Dinler Arasi Diyalog kapsaminda ögretilmis ve kaniksanmis bütün insani hak ve hukukundan vazgecerek yoksulluk yolsuzluk gecimsizik ayrisma cürüme kokusma ve mutsuzluk bagimlisi insan yiginlarini özendigi imrentilerin kulu kölesi yapan; ve  bu sayede ekonomiyi inanci ulasimi cevreyi mimariyi tolumsal iletisimi ve sosyal kültürel hassasiyeti kurgulanmis BOP projeleri beklentisine göre diledigi keyfiyetin kalibina ezip bozan; herkesi ve herseyi tecavüzün talanin yikim ve yagma sefalet yüklenicisi, hem de acziyet tüketicisi durumuna sindirip sabitlemekte.

 

Bütün bu harami hükümranliginin cikar-ganimet istifadesi durum icabina göre sürekli laf söylem kalip sekil poz caka ahkam fiyaka bicim hat cizgi bagirma ton ve figürleri degistirerek; yerine göre devlette sürekliligi yerine göre devleti toplumu inanci güveni tüm deger birikim kazanc onur itibarlarindan orman toprak deniz dag yeralti ve yerüstü herseyiyle SIFIRLAMA`yi ITHAL merkezlerinin BOP buyrugu temelinden beton bloklasmaya dahil BABALAR GIBI SATMA dalavere dümeniyle karsi durulu her türlü sosyal duyarliligi, ortak sorumlulugu ve toplumsal itirazi kendilerine hatasiz kusursuzluk atfettikleri TANRISAL BUYRUGA suc ve günah isleniyormus gibi -günden güne dalavere numarasi bayatlasan- `millet iradesi`  basmakalipli herkesi teröristlikle suclayan istismar dolayisinda üstünlük seckinlik saray villa gösterimi ve sürsaltanat sefaliligi dayatilmakta.

  

Depremin yikici aci kayip ve yitikleriyle bogustugumuz bu günlerde dahi, temelinde kendi rant cikari önceliginden baska hic bir derdi kaygisi düsüncesi sorunu niyeti olmayan  carpik yapilanmali ve kacak siyasi iradeli sorgusuz snirsiz soygun vurgun talan yagma yikimlar yoluyla, koalisyon ortakligi eden banka borsa holing mafya medya tarikat reklam pazarlama gibi gibi türlü cesit unsurlariyla hepbirlikte görevlendirildikleri BOP miladinin coktan doldugunu bir türlü kabullenmeyip bagirtisi hic degismeyen ayni huy sicil yaklasim gösteris ahkamdan sebeplisi olduklari hic bir sucu  vebali üstlenmeyen sahsina hükümran keyfiyete tabi, muhalefeti olmayan kilitlenmisligi kendilerine sunulmus kaynagi tükenmez ganimet bilerek ;  PUTiN BIDEN zikzak  dolay ve desteginden halen hazir secim kampanyasina care medet umunmaktalar.

 

Durmaksizin silsilesi devam eden ve acimizi üzüntümüzü katlayan depremler dolayisiyla, gecmis olsundiyor ve  bassagligi diliyorum sevgili ülkemize.

 

Seyfi Karaca………..Subat / 23

( Günlerden Deprem Ayazı Körkıyamet Zemheri 7 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 27.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.